Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته پنجم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف تیم قدرتمند فرانسه رفته است.

خبرگزاری میزان - هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز (دوشنبه) با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت 15:۳۰ به مصاف تیم قدرتمند فرانسه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر آلکنو در این بازی، ایران را با ترکیب جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی در پست لیبرو به میدان فرستاد.   ست اول: ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه   بازی در حالی آغاز شد که فرانسه با ترکیب اصلی خود و در روی که اروین انگاپت را از ابتدا در ترکیب داشت رو در روی ایران قرار گرفت. بازی پایاپای آغاز شد، اما فرانسوی‌ها به لطف چند توپ‌گیری ۶ بر ۳ پیش افتادند. در ادامه با سرویس‌های پرقدت کاظمی دریافت حریف به مشکل انداخت تا اختلاف به حداقل برسد. دو تیم در نتیجه ۸ بر ۶ به سود فرانسه وارد زمان نخست استراحت فنی شدند. با بازگشت به زمین انگاپت توسط عبادی‌پور و بویر نیز توسط مجرد دفاع شدند تا بازی در عدد ۸ به تساوی برسد و در ادامه کریمی امتیاز نهم را هم برای شاگردان آلکنو گرفت. با بیرون رفتن آبشار بویر ایران ۱۲ بر ۱۰ پیش افتاد. برتری دو امتیازی ایران تا زمان دوم استراحت فنی و نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پابرجا بود.   با رسیدن به اواخر ست نخست آبشار سرعتی مجرد به بیرون رفت تا فرانسه ۱۸ بر ۱۷ پیش بیفتد و در ادامه لگوف با سرویسی پرشی امتیاز نوزدهم را گرفت تا آلکنو مجبور به درخواست زمان استراحت شود. پس از ورود به زمین فرانسوی‌ها با توپ گیری مناسب امتیاز بیستم را هم کسب کردند. در امتیاز ۲۳ بر ۲۰ امیر غفور و سعید معروف هم وارد زمین شدند، اما در نهایت فرانسه ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کرد. بیشتر بخوانید: برگزاری لیگ برتر والیبال به شکل VNL قطعی شد؟ ادامه دارد ... برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال فرانسه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال فرانسه تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این مرحله که روز گذشته برگزار شد، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام مهمی برای صعود به فینال برداشته باشند.

از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه ششم فروردین) دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دومین و آخرین دیدار دور رفت این مرحله در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها هم سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

ست نخست این مسابقه با دو امتیاز متوالی برای شهرداری ارومیه آغاز شد. شاگردان عبدالرضا علیزاده در تیم ارومیه در ادامه مسابقه نیز عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند به‌گونه‌ای که در امتیاز ۱۷، شش امتیاز از حریف جلو افتادند. در این امتیاز سعید جواهری توانا از تیم شهداب سرویس را شروع کرد و پنج امتیاز متوالی برای یزدی‌ها به دست آمد. در نهایت جدال دو تیم در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ به سود نماینده ارومیه به پایان رسید.

شهداب در ست دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در امتیاز یازدهم، پنج پوئن از شهرداری ارومیه پیش افتاد. بازیکنان ارومیه تلاش زیادی برای کاهش اختلاف امتیاز دو تیم کردند و تا حدودی هم موفق بودند اما در نهایت ست دوم ۲۵ بر ۲۲ به سود شهداب به پایان رسید تا دو تیم از نظر ست شماری یک بر یک برابر شوند.

شهداب در ابتدای ست سوم نیز دو پوئن متوالی به دست آورد تا بازیکنان حریف را از نظر روحی و روانی در فشار مضاعف قرار دهد. یزدی‌ها روند برتری خود را حفظ کردند و در امتیاز هشتم، چهار پوئن از شهرداری ارومیه پیش افتادند. شهرداری ارومیه در این ست ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شهداب شد تا از نظر ست شماری دو بر یک از حریف قدرتمند خود عقب بیافتد.

یزدی‌ها در ست چهارم نیز ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی سه بر یک فاتح میدان شوند.

شهباز صدری به عنوان نماینده‌ سازمان‌ لیگ و حمید راهجردیان به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

همچنین وحید پورکاشیان، حامد آقابراری و محمد محبوب عشق‌دوست به ترتیب داوران اول، دوم و ویدئوچک در این دیدار بودند که به مدت ۱۳۲ دقیقه طول کشید.

مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سومین جدال دو تیم شهداب و ارومیه در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ بود که شهداب دبل پیروزی مقابل حریف به دست آورد.

تقابل محمدرضا حضرت‌پور از تیم شهداب و آرمان صالحی از تیم شهرداری ارومیه در پست لیبرو از جذابیت‌های این مسابقه بود که ملی‌پوشان در صدد اثبات توانایی‌های خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال ایران بودند.

همچنین جدال دو دریافت کننده قدرتی میثم صالحی (شهداب) و بابک فیاضی (ارومیه) از دیگر نکات جذاب این دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان بود.

دیگر خبرها

  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد