Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-20@02:41:30 GMT

تبریک وزیر راه و شهرسازی به رئیسی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۳۲۸

تبریک وزیر راه و شهرسازی به رئیسی

وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، پیروزی بزرگ ملت ایران اسلامی را در انتخابات سیزدهم برای خلق این شگفتی و حضوری منسجم و متحد شادباش گفت. محمد اسلامی با انتشار پیامی ضمن تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری در ایام متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج (ع) به ملت بزرگ ایران و تمام دلسوزان نظام اسلامی، توفیق روزافزون برای ایشان در خدمت جهادی به مردم عزیز در پرتو عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دشمن فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود که با عمل صالح ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری با انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان صفحه درخشان دیگری بر افتخارات خود افزود.

اسلامی یادآور شد: حضور آگاهانه و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، از رویداد‌های سرنوشت سازی بود که قطعاً برنامه‌های پیشرفت و توسعه کشور را روشن‌تر از هر زمان خواهد کرد.

وی حضور با شور، شعور و شکوه والای مردم در انتخابات را پشتوانه ارزشمندی برای دولت سیزدهم دانست و تأکید کرد: قطعاً پیروزی ملت ایران در این انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی خواهد بود و هوشیاری ایرانیان در این مقطع زمانی را به نمایش گذاشت. برچسب ها: تبریک ، وزارت راه و شهرسازی ، رئیسی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OTE

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تبریک وزارت راه و شهرسازی رئیسی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمندان این مرز و بوم تبریک گفت.

در متن پیام دکتر کولیوند آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در میدان فداکاری برای ایران عزیز، ارتش جمهوری اسلامی‌گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از آب و خاک وطن و حریم هم‌وطنان است. به شهادت تاریخِ انقلاب و دفاع مقدس، ارتش و ارتشیان غیور مردانه تا پای جان برای مردم جانبازی و ایثار می‌کنند و این ازخودگذشتگی ریشه در اصالت ارتش دارد که در عین بی‌ادعایی همواره قدرتمند آماده انجام وظیفه است.

رفتار و سیره برادران ارتشی گویای آن است که خود را جزئی از تار و پود ایران و ایرانی می‌دانند زیرا نه‌تنها در حوادث نظامی‌بلکه در حوادث طبیعی نیز تلاش برای حفظ آرامش مردم را رسالت خود می‌دانند و در میدان خدمت فرقی میان نبرد با دشمن یا صف‌آرایی برای انجام خدمات بشردوستانه به مردم زلزله‌زده یا سیل‌زده، قائل نیستند.
امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که با شناخت عمیق از جوهر و ذات پراهمیت این نیروی نظامی، ارتش را «حافظ استقلال و نگهبان مرزها» دانستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای آینده کشور به یادگار گذاشتند تا امروز ارتش و سپاه دو بازوی پرقدرت برای دفاع از تمامیت سرزمینی و قوت قلب مردم باشند.

«روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به فرماندهی محترم ارتش و ارتشیان گرانقدر در صف و ستاد در رسته‌های زمینی، دریایی و هوایی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای یکایک این عزیزان سلامت، عزت و توفیق روزافزون خواستارم.

پیرحسین کولیوند

کد خبر 6081132

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش