Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، پیروزی بزرگ ملت ایران اسلامی را در انتخابات سیزدهم برای خلق این شگفتی و حضوری منسجم و متحد شادباش گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا از وزارت راه و شهرسازی، آقای محمد اسلامی با انتشار پیامی ضمن تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری در ایام متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج (ع) به ملت بزرگ ایران و همه دلسوزان نظام اسلامی، توفیق روزافزون برای ایشان در خدمت جهادی به مردم عزیز در پرتو عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دشمن فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود که با عمل صالح ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری با انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان صفحه درخشان دیگری بر افتخارات خود افزود.
اسلامی یادآور شد: حضور آگاهانه و شورانگیز در انتخابات 28 خرداد، از رویداد‌های سرنوشت سازی بود که قطعا برنامه‌های پیشرفت و توسعه کشور را روشن‌تر از هر زمان خواهد کرد.
وی حضور با شور، شعور و شکوه والای مردم در انتخابات را پشتوانه ارزشمندی برای دولت سیزدهم دانست و تأکید کرد: قطعا پیروزی ملت ایران در این انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی خواهد بود و هوشیاری ایرانیان در این مقطع زمانی را به نمایش گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر راه آیت الله رئیسی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح

رییس جهاددانشگاهی در پیامی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در پیام حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمی...»
و شما آنان را نکشتید، بلکه خدا آنان را کُشت. و چون [ریگ به سوی آنان‌] افکندی، تو نیفکندی، بلکه خدا افکند.
(بخشی از آیه‌ی ۱۷ سوره انفال)

پس از ماه‌ها کشتار زنان و کودکان بی‌پناه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس و حمله بی‌شرمانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که شهادت هفت تن از عزیزترین فرزندان شجاع میهن اسلامی‌مان را به دنبال داشت، دلاورمردان کشورمان به مدد الهی،  وعدۀ نصرت حق را تحقق بخشیدند و حماسه‌ای بی‌نظیر و بی‌سابقه آفریدند.

همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز به‌کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند که رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود؛  فرزندان رشید کشورمان، با عزمی راسخ عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را با رمز «یا رسول‌الله (ص)» با موفقیت به انجام رساندند و موجی از نشاط و امیدآفرینی را در کشور، امت اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان پدید آوردند.

امروز همه باید به داشتن ایرانی مقتدر به خود ببالیم و بی‌شک این پیروزی بیانگر قدرت مردم باایمان ایران اسلامی، با اتکا به توان داخلی، اعتقاد به خودباوری و بهره‌گیری از دانش و فناوری بومی به‌دست‌آمده توسط جوانان، دانشگاهیان و دانشمندان این مرزوبوم است که رمز موفقیت مقابله با هرگونه تهدید خارجی به شمار می‌رود.

اینجانب با تبریک و قدردانی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوارم به‌زودی شاهد برگزاری جشن بزرگ آزادی قدس شریف و اقامه نماز به امامت مقام معظم رهبری در بیت‌المقدس باشیم. 

حسن مسلمی نائینی
رییس جهاددانشگاهی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسلمی نائینی: امروز همه باید به داشتن ایرانی مقتدر به خود ببالیم
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل
  • قدردانی منتخب مردم شوشتر از ‌پاسخ‌ کوبنده ایران به رژیم غاصب اسرائیل
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان