Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال شیلی که برای شرکت در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۱ راهی کشور برزیل شده، در همین ابتدای راه حاشیه‌هایی نیز در این تیم به وجود آمده است.

فدراسیون فوتبال شیلی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چند بازیکن تیم ملی این کشور را به دلیل نقض حباب کرونایی این تیم با آوردن آرایشگر به اردوی این تیم، جریمه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتورو ویدال هافبک اینتر و گری مِدل مدافع بولونیا جزو چند بازیکنی هستند که حباب کرونایی تیم ملی شیلی را نقض کرده‌اند. خود ویدال هم با وجود اینکه تست کرونایش منفی شده، هنوز نباید با بازیکنان دیگر تیم در تماس باشد. در همین حال گفته می‌شود ویدال و مِدل با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد.

همچنین شایعاتی وجود دارد که برخی رسانه‌ها از جمله نشریه «مارکا» به آن پرداخته‌اند که بازیکنان مدنظر همچنین دچار تخلف دیگری شده‌اند و حباب کرونایی تیم ملی شیلی را در مورد دیگری هم نقض کرده‌اند. طبق این گزارش‌ها آنها چند زن خیابانی را به هتل محل اقامت شیلی دعوت کرده‌اند و میهمانی شبانه برای خود برگزار کرده‌اند. این رسانه‌ها پیشنهاد داده‌اند که بابت این افتضاح مارتین لاسارته باید از سرمربیگری شیلی اخراج شود و شیلی نیز از مسابقات کنار گذاشته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کوپا آمریکا ۲۰۲۱ آرتورو ویدال تیم ملی شیلی آرتورو ویدال تیم ملی شیلی کوپا آمریکا 2021 حباب کرونایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان رودسری در حمایت از حجاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رعایت حجاب و عفاف دستوری دینی است که در همه ادیان بر حفظ و حراست از آن تاکید شده است.

عصر امروز جمعی از بانوان رودسری مانند بانوان دیگر شهرستان‌های گیلان در حمایت از رعایت حجاب در جامعه برای حفظ گوهر ارزشمند آفرینش تجمع و راهپیمایی کردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • کشف جسد یک مرد در حاشیه‌ی شهر بیرجند
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
  • تجمع بانوان رودسری در حمایت از حجاب
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟