Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:00:25 GMT

رونالدو به دنبال طلسم‌شکنی در یورو 2020

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۸۷۱

رونالدو به دنبال طلسم‌شکنی در یورو 2020

کریستیانو زمانی روی ضربات کاشته لرزه بر تن هر حریفی می انداخت ولی حالا شرایط متفاوت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ یورو است اما آمار کاشته هایش در تورنمنت های بزرگ ملی چنگی به دل نمی زند.

 

 

 

 

فوق ستاره تیم ملی پرتغال در مقابل آلمان به رکورد دوازده گل در یورو رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می توانست از روی ضربه ایستگاهی به گل سیزدهم خود برسد اما موفق نبود. در حقیقت رونالدو در یورو و جام های جهانی دوران فوتبالش 50 ضربه آزاد مستقیم زده که فقط یک بار موفق به گلزنی شده است.  تنها گل رونالدو با ضربه کاشته در مقابل اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی 2018 بود که بازی با تساوی سه بر سه به اتمام رسید.

این در حالی است که به طور مثال اریک دایر از تیم ملی انگلیس با یک کاشته یک گل زده و گرت بیل با شش کاشته دو گل به ثمر رسانده است. دایر  در یورو 2016 مقابل روسیه با ضربه آزاد مستقیم گلزنی کرد.

 

 

 

 

رونالدو البته اخیرا در سطح باشگاهی نیز در ضربات کاشته زیاد موفق نبوده است. او فقط یکی از 72 ضربه کاشته اخیرش در یوونتوس را به گل تبدیل کرده است.

رونالدو با گلزنی در یورو 2020 به رکورد پنج دوره گلزنی در این مسابقات رسید که رکورد شگفت انگیزی است. اکنون رونالدو و پرتغال بازی مهمی مقابل فرانسه دارند که باید با پیروزی، صعودشان به یک هشتم نهایی را قطعی کنند.

یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو یورو 2020 تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو یورو 2020 تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم