Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فیروزیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه از دیروز در سالن همایش ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که ۸۰ نفر طی ۲ روز در آن شرکت داشتند.

وی ادامه داد: روان شناسی ورزشی، علم تمرین، حقوق ورزشی و مدیریت اماکن ورزشی از جمله موضوعات کارگاه‌های برگزار شده بود.

مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۴۰ پایگاه استعدادیابی در بیشتر رشته‌های ورزشی در شهرهای مختلف استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مشهد فدراسیون های ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد فدراسیون های ورزشی سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد فدراسیون های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت

روح اله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۳۰۰ ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی انجام شد که ۲۵۵۰ ساعت ویژه آقایان و ۷۵۰ ساعت برای بانوان بود.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی
با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته گفت: سال ۱۴۰۱ شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان ۷۹ هزار و۲۷۶ نفر بود که پایان سال گذشته به ۹۰ هزار و ۳۹۹ نفر افزایش یافت.

سهرابی گفت: در بخش خدمات درمانی، ۵۰۰ ورزشکار مصدوم (۱۰۰ خانم و ۴۰۰ آقا) به هیأت مراجعه و اسناد درمانی آنها جهت پرداخت هزینه درمان به فدراسیون ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۳۷۲۶ جلسه فیزیوتراپی (۳۱۳۲ جلسه برای آقایان و ۵۹۴ جلسه بانوان) برگزار شد، گفت: در کمیته آموزش ۵۸ مورد کارگاه آموزشی ،۵ دوره مدون کشوری شامل ماساژ ورزشی برای ۳۲ نفر، تیپینگ ۱۹ نفر، امدادگری ورزشی ۲۸ نفر، آب درمانی ۵۴ نفر و بازآموزی ماساژ برای ۱۷ نفر برگزار شد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی بیان کرد: در بخش کمیته روانشناسی ۳۷ مورد کارگاه روانشناسی و ۸۰ مورد مشاوره انجام گرفته است.

سهرابی عنوان کرد: سال گذشته در کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ۳۶۰ مورد بازرسی انجام شد و از ۶۰ باشگاه ورزشی برتر استان مرکزی در زمینه افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته با حضور موسسین باشگاه‌ها تقدیر شد.

وی گفت: همچنین در کمیته تغذیه، ۶ مورد کارگاه برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی و ۱۰۴ مورد مشاوره تغذیه ارائه شد همچنین ۸ کارگاه انجام حرکات اصلاحی برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 6086915

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت