Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، حاج شیخ سهراب غفاری از رزمندگان و پیشکسوتان شهر نقنه از توابع بروجن استان چهار محال و بختیاری و فرمانده  دلاورگردان امام سجاد (ع) پس از یک دهه رنج و ناملایمات ناشی از جراحات شیمیائی 8 سال دوران دفاع مقدس شامگاه یکشنبه 30 خرداد دار فانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحوم شیخ سهراب غفاری ساکن شهر نقنه و از مبارزان خستگی ناپذیر در دوران انقلاب و مبارزات رژیم ستمشاهی بود که با هماهنگی حجت الاسلام سالک نماینده مردم در اصفهان در مجلس شورای اسلامی ارتباطات دوستانه و عمیقی داشتند و از ابتداء جوانی تا دوران رزمندگی یکی از فعالان و پیروان واقعی ولایت فقیه و رهبری بودند.

شایان ذکر است ایاز غفاری فرزند مرحوم در گفتگو با خبرنگار ما گفت مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پدر مرحوم امروز در شهر نقنه با حضور مردم نقنه و دوستان و رزمندگان شهرستان بروجن در این شهر برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهید نقنه رزمنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • موج نوی سینمای دفاع مقدس