Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:33:29 GMT

فنلاند را دست کم نمی گیریم؛ فرانسه را برده اند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۰۲۸

فنلاند را دست کم نمی گیریم؛ فرانسه را برده اند

روبرتو مارتینز با وجود قطعی شدن صعود تیمش به یک هشتم نهایی یورو 2020، قصد ندارد فنلاند را دست کم بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب سومین بازی گروه دوم یورو 2020 به انجام می رسد تا تکلیف صعود کنندگان مشخص شود. بلژیک با کسب دو پیروزی برابر روسیه و دانمارک تیم اول است و صعودش قطعی شده و امشب به یک تساوی برای حتمی کردن رتبه نخستش برابر فنلاند نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فنلاند در بازی اول خود توانسته بود دانمارک را شکست دهد.

 

 

 

 

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در نشست خبری این بازی گفت:« در جام جهانی 2018 نیز شرایط مشابه بود. در بازی سوم گروهی تغییراتی در ترکیب ثابت دادیم و امشب نیز همین اتفاق رخ خواهد داد ولی نه اینکه تمام تیم را عوض کنم. قصد نداریم فنلاند را دست کم بگیریم. می دانیم با چه تاکتیکی بازی می کنند و در بازی دوستانه توانسته بودند فرانسه را شکست دهند.»

 

 

 

 

وضعیت لوکاکو و تورگان هازارد:« نمی دانم لوکاکو از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر. نسبت به بازی قبلی شرایطش بهتر شده و می تواند به میدان برود ولی ریسک کردن روی او هم ایده خوبی نیست. مصدومیت تورگان اما شدید است و در بازی با دانمارک ضربه سختی به پای او وارد شد. در واقع او بدشانسی آورد. دو روز گذشته را انفرادی تمرین کرده و امیدوارم به بازی یک هشتم نهایی برسد.»

 

کورتوا:« او از ابتدا بازی خواهد کرد، هرچند سیمون مینیوله و سلس دو گلر دیگرمان نیز خوب و قوی تمرین کرده اند.»

تیبو کورتوا روبرتو مارتینس (سرمربی) یورو 2020 تیم ملی فنلاند روملو لوکاکو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا روبرتو مارتینس سرمربی یورو 2020 تیم ملی فنلاند روملو لوکاکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه امشب، دو تیم برزیل و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی قرار است با یک اتفاق ویژه برای ستاره رئال مادرید همراه باشد.

با تأیید خبرنگاران نزدیک به تیم ملی برزیل، وینیسیوس جونیور کاپیتان سلسائو در بازی امشب خواهد بود. او دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، در پاسخ به سوالی درباره توهین‌های نژادپرستانه شروع به گریه کرد.

او روز گذشته در این مورد گفته بود: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

وینیسیوس با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب در سانتیاگو برنابئو که با شعار قوی‌تر شدن تعهدات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می‌شود، با ۲۳ سال تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی برزیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا