Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری ترکمنستان با ارسال پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری منتخب را تبریک گفت.

به گزارش سفارت ترکمنستان، براساس اعلام سفارت ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران، قربان بردی محمداف رییس جمهوری ترکمنستان با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری منتخب، انتخاب وی به عنوان ریس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربان بردی محمداف در این پیام اظهار کرد: سال‌هاست که روابط چندوجهی میان ترکمنستان با کشور همسایه، جمهوری اسلامی ایران به عنوان روابط حسن همجواری شهرت یافته است. ما کاملا معتقدیم که روابط دوستانه و برادرانه ما براساس تجربیات غنی مبتنی بر احترام متقابل، بیش از پیش در راستای منافع دو کشور توسعه خواهد یافت.

رییس جمهوری ترکمنستان در این پیام برای رییس جمهوری منتخب سلامتی و موفقیت در جهت پیشرفت و سعادتمندی مردم کشور برادر ایران آرزو کرد.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری ترکمنستان رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی عصر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه با اشاره به حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حمله ایران پاسخ و سیلی محکمی به رژیم کودکش صهیونیستی بود که مایه غرور و سربلندی مردم شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت حوزه موشکی نگاه می‌کنند اظهار داشت: نیروهای مصلح ما نشان دادند هر کشوری کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران داشته باشند باید تاوان سنگینی بپردازند.

وی با اشاره دهه کرامت بیان کرد: دهه کرامت زمینه گسترده معنوی برای کارهای محتوایی و تبیینی و کسب معارف از اهل بیت (ع) و رسیدن به حیات طیبه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مردمی سازی مراسم و برنامه‌ها خیلی مهم است، گروه‌ها و هیأت‌های مذهبی و اقشار مردمی یکی از بازوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در سراسر استان بوشهر بیان کرد: برنامه‌های معرفتی و جذاب، فضاسازی شهری و روستایی متناسب با دهه کرامت و برگزاری جشن‌ها شاد از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.

در این نشست طی حکمی از سوی حجت الاسلام یوسف جمالی، حجت الاسلام جابر آزور به عنوان دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم به عنوان جانشین ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر معرفی شدند.

کد خبر 6079191

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان