Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بنجامین تونیوتی، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال فرانسه پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ اظهار داشت: من فکر می‌کنم بعد از باخت در بازی قبلی ما می‌خواستیم برنده شویم. ما بازی‌های زیادی کردیم، اما می‌خواستیم امروز برنده شویم.

وی ادامه داد: بازی ساده‌ای بود و توانستیم ۳ هیچ ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته سه تیم ایران، آرژانیتن و لهستان در مقابل ما قرار خواهند گرفت.

پاسور تیم ملی والیبال فرانسه، خاطرنشان کرد: هر سه تیم پاسورهای خوبی به نام‌های معروف، دچکو و دژیزگا را در اختیار دارند. ما سعی کردیم در سرویس‌های این بازی خوب باشیم تا بتوانیم با تمرکز و استراحت آماده بازی فردا شویم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرانسه والیبال ورزشی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دلاورانه گرمسیری به فینال

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر قرقیز پیروز شد و به فینال  رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه هفت بر هفت پیروز شد و به فینال راه یافت. به دلیل اعتراض قرقیزستان نسبت به امتیاز گرمسیری، این مبارزه حدود ۵ دقیقه متوقف شد.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

کد خبر 745092

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • صعود دلاورانه گرمسیری به فینال
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال