Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی روز دوشنبه در دیدار افشین ملایی رئیس فدراسیون همگانی، علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی و ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت اظهارداشت: متاسفانه در چند سال اخیر رعایت اخلاق در ورزش کاهش پیدا کرده که نیازمند کار و تقویت در حوزه اخلاق ورزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: در صورتی که شبکه ای از ورزشکاران در ورزش همگانی شکل گیرد می‌توانند در مقاطع حساس کشور و در مواقع بحران از جمله سیل، زلزله وسایر مسائل فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کنند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: افزایش مشارکت مردم و رشد و پیشرفت در هر یک ازعرصه های ورزشی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و در غیر اینصورت بی‌نتیجه خواهد ماند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خواستار تلاش برای گسترش زیرساخت ها و سپس فرهنگ‌سازی و دعوت از مردم برای روی آوردن به ورزش شد و گفت: اثرگذاری و تلاش دستگاه‌های مختلف در این حوزه مهم است و باید مطالبه فدراسیون و ادارات ورزش از دستگاه‌های مختلف ایفای نقش و سرمایه گذاری مادی و معنوی در این عرصه باشد.
آیت الله محامی اظهارداشت: در صورت تهیه گزارشی از آسیب‌های مختلفی که در اثر کم تحرکی به وجود آمده و بیان آن در رسانه ها، فضای مجازی و تریبون های نماز جمعه تا حدودی مشوق مردم برای روی آوردن به ورزش خواهد بود.
وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود محرومیت های موجود در استان و زمینه‌های کار فراوان در عرصه محرومیت زدایی از جمله مدارس کپری امکان  تشویق برای ورود مردم و خیران به سرمایه گذاری در حوزه ورزش چندان مهیا نیست.
امام جمعه زاهدان حضور پررنگ آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان و افزایش فعالیت ها در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش را خواستار شد.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز به بیان گزارشی از فعالیت ها و سرمایه گذاری های فدراسیون ورزش های همگانی در استان پراخت و گفت: طبق پژوهش های صورت گرفته ۵۶ درصد مردم ایران دچار کم تحرکی هستند که این میزان در مورد بانوان به ۶۴درصد می رسد.
افشین ملایی افزود: در طی ۱۰ سال گذشته میزان کم تحرکی در کشور ۲۵ درصد رشد داشته که ۳۲درصد از دانش آموزان دچار اضافه وزن هستند.
وی بیان کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش میزان کم تحرکی در بین  مردم نیاز است تا در کنار  توجه به ورزش قهرمانی در عرصه ورزش های همگانی نیز سرمایه گذاری صورت گیرد.
علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز از دیگر حاضران در این نشست بود که یکی از عرصه های مهم برای تاثیرگذاری فرهنگی را توجه به حوزه ورزش عنوان کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان

 تعداد ۲۳ نفر از بانوان و آقایان کوراش باز استان قوانین جدید این رشته زیبا را بازآموزی کردند.

گفتنی است: داوران استان سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با قضاوت‌های بی نقص، مورد تشویق انجمن و فدراسیون ووشو قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان