Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@12:48:30 GMT

لیگ ملت‌های والیبال| شاگردان آلکنو همچنان می‌بازند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۴۰۴

لیگ ملت‌های والیبال| شاگردان آلکنو همچنان می‌بازند

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 15:30 به مصاف فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

ولادیمیر آلکنو برای این بازی از جواد کریمی، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران پیش از این موفق به کسب 5 پیروزی شده و 7 مسابقه را به حریفان خود واگذار کرده بودند.

ست نخست؛ 25 بر 21 به سود فرانسه

هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، اما در امتیاز 8 بر 6 به سود فرانسه بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه فرانسوی‌ها تیم برتر میدان شدند و این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود شاگردان لوران تیلیه خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 21 به سود فرانسه

تیم ایران ست دوم را بهتر از فرانسه آغاز کرد. در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. سرویس‌های انگاپت کار را برای ملی‌پوشان ایران سخت کرد و در امتیاز 16 بر 12 به سود فرانسه، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود فرانسه تمام شد.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود فرانسه

برای شروع ست سوم سعید معروف و امیر غفور در ترکیب ایران قرار گرفتند.  در این ست چند بار ترکیب تیم ایران تغییر کرد تا حداقل یک ست به نام شاگردان آلکنو ثبت شود. در امتیاز 16 بر 13 به سود فرانسه، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود فرانسه تمام شد تا هشتمین شکست ایران در این دوره از رقابت‌ها ثبت شود.

تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 فردا از ساعت 17:30 به مصاف لهستان خواهد رفت.

منبع: الف

کلیدواژه: سود فرانسه بر 21 به سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مسابقات پلی آف لیگ برتر والیبال رومانی تیم راپید بخارست با حضور دو ستاره ایرانی خود، امیر غفور و علی اصغر مجرد با نتیجه سه بر یک مقابل کنستانتا پیروز شد.

در این دیدار راپید بخارست ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 16 پیروز شد و کنستانتا نیز تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 23 برد تا راپیدی ها با دبل کنستانتا راهی نیمه نهایی شوند.

در این مسابقه امیر غفور قطر پاسور ایرانی راپید بخارست با کسب بیست و یک امتیاز ستاره میدان بود و علی اصغر مجرد سرعتی ملی پوش والیبال ایرانی نیز یازده امتیاز به دست آورد.

حالا این تیم منتظر حریف خود در نیمه نهایی خواهد بود. همچنین تیم دینامو بخارست در شب غیبت محمد بربست قطر پاسور ایرانی خود سه بر صفر برابر کرایوا شکست خورد تا کار به بازی سوم کشیده شود.

دیگر خبرها

  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • رونمایی از ماشین امتیازگیری جدید والیبال ایران