Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروز 15 پروژه بزرگ درحوزه های گردشگری، شیلات، نفت، انرژی وعمرانی با سرمایه گذاری 24800میلیارد ریال که 69 درصد آن توسط بخش خصوصی و 31درصد آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است با اشتغالزایی 880 نفر به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروز 15 پروژه  بزرگ درحوزه های گردشگری، شیلات، نفت، انرژی وعمرانی با سرمایه گذاری 24800میلیارد ریال که 69 درصد آن توسط  بخش خصوصی و 31درصد آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است با اشتغالزایی 880 نفر به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم علی درویش پور روز دوشنبه در آیین افتتاح  و کلنگ زنی 29 پروژه و معرفی 76 پروژه درحال اجرای منطقه آزاد قشم توسط رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افزود: عملیات اجرایی 14 پروژه  نیز با 73285میلیارد ریال سرمایه گذاری و با اشتغالزایی مستقیم  1936نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم 5180نفر امروز در منطقه آزاد قشم آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه 76 پروژه  هم با سرمایه گذاری بیش از 200هزار میلیارد ریال که نیمی از آنها تا 50درصد  پیشرفت داشته است  نیز در این منطقه در دست اجرا و اقدام است، تصریح کرد: بسیاری از پروژه های این منطقه نتیجه زحمات مهندس حمیدرضا مومنی است که جا دارد درهمین جا از زحمات ایشان تشکر کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درباره  پروژه احداث اسکله  نفتی حرا که آیین افتتاح پروژه ها در محل این اسکله برگزار شد هم گفت: فاز اول این اسکله با ظرفیت 30 هزار تن امروز و فاز دوم آن با ظرفیت 70هزارتن درچند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

علی درویش پور در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از مردم جزیره قشم بخاطر همراهی با برنامه ها و اقدامات توسعه بخشی دولت یادآور شد:  روزهای پیشین هم درجزیره زیبای قشم شاهد مشارکت تحسین برانگیز این مردم در صحنه های با شکوه و پرغرور مثل گذشته بودیم.

وی  مردم جزیره قشم را شریف، سخاوتمند و درستکار خواند و تصریح کرد: این مردم که امید، سرمایه زندگی آنهاست در مجمع الجزایری از زیبایی ها که ویژگی های کم نظیر و فرصت های بی نظیرش چشم نوازی آن را دوچندان می کند، زندگی می کنند.

گفتنی است آیین افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه و معرفی 76 پروژه درحال اجرای منطقه آزاد قشم توسط رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس  در دور پنجم افتتاحات ریاست جمهوری در مناطق آزاد روز 31خرداد ۱۴۰۰ در محل اسکله حرا جزیره قشم برگزار شد.

این پروژه ها با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم  و بخش خصوصی و سرمایه گذاری بیش از 61هزار میلیارد ریال و666 میلیون دلار و 276 میلیون  یورو و اشتغال زایی بیش از 7هزار نفر اجرای شده یا در دست اجراست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قشم انرژی سرمایه گذاری بخش خصوصی روابط عمومی سازمان رییس جمهوری سرمایه دولت زیبایی ریاست جمهوری مناطق آزاد دلار یورو اشتغال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سازمان منطقه آزاد قشم سرمایه گذاری بهره برداری آن توسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یاشار لطفی درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

لطفی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری می شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در مورد ویژگی های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی های پایانه قدیمی فراهم می شود که خدمت رسانی به مسافران برون شهری در این پایانه مطلوب تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه حصار و همچنین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهروند به عنوان مجموعه مکمل پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳