Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی درباره حماسه انتخابات 28 خرداد بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، متن بیانیه به این شرح است:
ضمن تبریک ایام دهه کرامت که با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و به ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) خاتمه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداوند متعال به مردم مسلمان و با بصیرت ایران اسلامی نعمت بزرگ فتح و پیروزی در انتخابات 28 خرداد عطا نمود.
این انتخابات در شرایطی برگزار شد که از ماه‌ها قبل دول استکباری، جریان ضد انقلاب و عوامل وابسته به بهانه‌های مختلف از جمله عدم تکثر کاندیدا‌ها تبلیغات رسانه‌ای سنگینی را برای کم رنگ نمودن مشارکت، در انتخابات در سطح جامعه جاری نمودند.
از طرف دیگر دولت ناکارآمد مستقر به دلیل فساد گسترده، تنبلی و بی برنامگی در حوزه‌های مختلف، اقتصاد کشور را رها نموده که باعث اختلال؛ توقف و کندی در روند تولید محصولات، افزایش قیمت مکرر و عدم ثبات در آن‌ها و ایجاد فضای تردید در مردم در مورد امکان پذیری حل مشکلات جامعه توسط نظام اسلامی گردید.
در کنار این فضای روانی برخی ورشکستگان سیاسی نیز طرح تحریم انتخابات را مطرح نمودند.
در مقابل، انگیزه بزرگ مردم و به خصوص جوانان و دانشگاهیان برای «تغییر» و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد لزوم حماسه آفرینی در مسیر آرمان‌های ترسیم شده در گام دوم انقلاب اسلامی باعث هدایت دل‌ها و جهش انقلابی مردم شد.
خیل عظیمی از ملت حاضر در صحنه، حماسه جدیدی آفریدند و با حضور پر شور در صف‌های اخذ رأی اعتقاد عمیق خود به تعمیق پایه‌های نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.
در شرایط کنونی این «حضور» و رأی مردم تکلیف سنگینی برای رئیس جمهور منتخب و یاران نظام و انقلاب ایجاد نموده است.
مسئولین عالیرتبه اجرائی کشور اقتصاد آشفته و نظام اجرائی بهم ریخته‌ای را تحویل می‌گیرند که نظم و جهت دادن به آن نیاز به فکر، اندیشه و خلاقیت دارد لذا یکی از شروط موفقیت در این آزمون مهم فاصله گرفتن از عوامل فرصت طلب که به سرعت در ستاد‌ها و مراکز تصمیم گیری جمع شده اند از یک طرف و تکیه بر شایسته سالاری و به کارگیری افراد صاحب نظر، برنامه ریز و نخبه از طرف دیگر است.
تشکیل کمیته‌های تخصصی نخبگی جهت جمع آوری پیشنهاد‌ها و تبدیل آن‌ها به برنامه‌های منسجم در هر بخش از اولویت‌های مهم برنامه تحولی است.
همچنین جایگزینی برخی عوامل ناکارآمد و فرصت طلب موجود در دستگاه‌های اجرائی با عناصر انقلابی، فهیم و با فکر و تجربه باید در برنامه کار قرار گیرد تا با رفع برخی مشکلات و اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و درازمدت رفع فساد و رانت امید تازه‌ای به بهبود و ارتقای سطح زندگی در دل مردم مسلمان و حاضر در صحنه و خط مقاومت در منطقه ایجاد شود.
جبهه انقلاب و دانشگاهیان متعهد برای هر نوع همکاری با رئیس جمهور منتخب و دولت انقلابی اعلام آمادگی می‌نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاهیان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است