Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشگاه آزادی به بیانیه استقلال و مصاحبه رئیس سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال عصر امروز اعلام کرد در صورتی که روی سکوهای ورزشگاه آزادی تبلیغاتی نصب شود، در بازی امروز با پدیده شرکت نمی‌کند. این تصمیم به دلیل عدم عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ و عدم انتفاع باشگاه استقلال از درآمدهای تبلیغاتی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بیانیه سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به نصب تبلیغات غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران در ورزشگاه اقدام کرده‌اند که باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال ذینفع این تبلیغات غیرمجاز نیستند. بنابراین تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود دو تیم استقلال و پدیده برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد. بدیهی است عواقب و تبعات برچیده نشدن این تبلیغات غیرمجاز و عدم برگزاری احتمالی مسابقه دو تیم استقلال و پدیده برعهده مسئولان مجموعه ورزشی آزادی خواهد بود.

رضا موسوی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی درباره این مصاحبه و موضع باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مصاحبه سهیل مهدی را خواندم و متوجه نشدم که او به چه دلیلی این مصاحبه را انجام داده است. تبلیغی که روی سکوها قرار داشت، توسط سازمان لیگ زده شده بود، اما حالا چطور مدعی شده‌اند؟

وی ادامه داد: تبلیغاتی در دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتور وجود داشت توسط نیروهای خودشان نصب شد و به دلیل تعلل، کم‌کاری و اینکه شاید فرصت نکرده‌اند آنها را بردارند، باقی مانده بود. مسابقه دیشب تا دیر وقت ادامه داشت و پس از آن هم جشن قهرمانی گرفته شد و در واقع فرصتی برای جمع کردن تبلیغات نبود. این تبلیغات صبح امروز روی سکوها بود، اما بعدازظهر که به ورزشگاه سر زدم، جمع کرده بودند.

معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی عنوان کرد: اصلاً تبلیغات برای ما نیست. ما سازه و کاسه استادیوم را به تیم‌ها اجاره می‌دهیم. اینکه چه تبلیغاتی نصب می‌کنند و چه کاری انجام می‌دهند، در اختیار ما نیست. این تبلیغات را هم خودشان نصب کرده بودند و صبح روی سکوها بود. با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان بود، احتمالا این باشگاه با سازمان لیگ سهیم بوده‌ است. در چند و چون آن این مسائل نیستیم و تبلیغات هم برای ما نیست. به هر حال تبلیغات جمع آوری شده است. ما هم در تبلیغات دخیل نیستیم.

مهدی: تبلیغات ورزشگاه آزادی برچیده نشود، استقلال - پدیده به میدان نمی‌روندباشگاه استقلال: روی سکوهای ورزشگاه آزادی تبلیغاتی نصب شود، مقابل پدیده بازی نمی‌کنیم

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان لیگ استقلال ورزشگاه آزادی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد سازمان لیگ استقلال ورزشگاه آزادی مجموعه ورزشی آزادی باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید «دورچی» خواننده رپ ؛ اغفال افراد و استعمال مواد مخدر شیشه

سینما اعتماد نوشت: به نقل از برترین ها ، ادعاهایی از سوی برخی افراد منتسب به این خواننده مطرح شده است که «دورچی» با اغفال برخی افراد، هزینه های سنگینی را از آنها دریافت کرده و حالا پاسخگوی آنها نیست.

این رفتار باعث شده ویدئوهایی باورنکردنی از «دورچی» در حال استعمال موارد مخدر و کشیدن شیشه منتشر شود که این ویدئوها، حالا پس از تایید رسمی، در بین مخاطبان رپ فارسی دست به دست می چرخد و حواشی بسیاری را باعث شده است.

گفته شده یک دندانپزشک این ویدئوها را لو داده و مدعی شده خواهرش مورد اغفال این خواننده قرار گرفته است و مبلغ 700 میلیون تومان در این بین به «دورچی» واگذار شده است.

با انتشار این تصاویر و پیگیری های حقوقی درباره این خواننده، برخی اخبار حاکی از صدور حکم جلب و تعقیب قضایی این خواننده است که جنجال های فراوانی را باعث شده است.

در مقابل برخی افراد و رسانه ها نیز روایتی معکوس را در حال انتشار هستند و مدعی اند انتشار این وبدئوها علیه «دورچی» برای اخاذی از این خواننده است و این فرد با نقشه او را به مخفیگاه خود کشانده است!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت دورچی خواننده جنجالی نسل چهارم رپ فارسی دورچی خواننده رپ فارسی به قید وثیقه آزاد شد (عکس)

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • جنجال جدید «دورچی» خواننده رپ ؛ اغفال افراد و استعمال مواد مخدر شیشه
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • نخستین واکنش اتحادیه اروپا در پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت/ انسیه خزعلی صدای مخاطبین را خاموش کرد!
  • ۵۰۰ میلیارد؛ درآمد تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۳
  • میزان درآمد تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۳
  • ۵۰۰ میلیارد؛ درآمد تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۳