Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: تبلیغات غیرمجاز ورزشگاه آزادی مربوط به این مجموعه نیست و ما مسوولیتی برابر این تبلیغات نداریم.

قدرت الله سیف در گفت و گو با ایسنا، درباره نصب تبلیغات محیطی غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال در ورزشگاه برای دیدار امشب تیم های استقلال و شهر خودرو اظهار کرد: من در جریان این تبلیغات نیستم و از طریق سایت ها متوجه نصب این تبلیغات بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مساله ناشی از اختلافات درونی سازمان لیگ است و ارتباطی به مجموعه ورزشی آزادی ندارد.

سیف اضافه کرد: این تبلیغات از روز گذشته پس از دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده و حتی پس از پایان مراسم دیدار این تیم ها که تا ساعت ۱۲ نیمه شب طول کشید، این تبلیِغات از روی سکوها  برچیده نشد. به هر صورت این تبلیغات متعلق به خودشان است و ما مسوولیتی برابر آنها نداریم.
وی در پایان پیرامون این پرسش که گفته می شود تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود، دو تیم استقلال و پدیده برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد، افزود: این مساله اختلافات درونی سازمان لیگ است و ما مسوولیتی برای برداشتن تبلیغات از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نداریم، وظیفه ما این است که زمین را در اختیار دوستان قرار دهیم، بنابراین تبلیغات ارتباطی به ورزشگاه آزادی ندارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیر ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،   رئال مادرید امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اتحاد روبروی منچستر سیتی به میدان برود تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میزبانی رئال برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا و کارلو آنجلوتی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۳-۳ دست پیدا کردند و حالا هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی برای حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها هستند.

بازیکنان رئال مادرید روز گذشته برای حضور در این بازی اسپانیا را به مقصد انگلیس و شهر منچستر ترک کردند و شب گذشته هم برای انجام تمرین آخر در ورزشگاه این تیم حاضر شدند. تصاویر منتشر شده از این تمرین توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

ستاره‌های رئال مادرید در حالی وارد زمین شدند که حاضر نشدند پایشان را روی لوگوی سیتی بگذارند و همگی از کنار این لوگو عبور کردند یا اگر دیر متوجه این لوگو که روی زمین نقش بسته بود شدند سعی کردند از روی آن بپرند تا به این شکل به تیم حریف احترام گذاشته باشند.

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»