Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات برگزار شده در استان را امن و پاک دانست و گفت: مردم ایران نشان دادند همیشه در تنگناها نظام را همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۳۱ خرداد ماه) ضمن تبریک به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خدا قوت به مسئولینِ انتخابات، انتخابات ۲۸ خرداد را از انتخابات‌های پاک و امن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در وزارت کشور حدود چهار ماه در ستاد انتخابات، مداوم جلسات متعدد و کمیته‌ها داشتیم چون شاه‌ بیت وزارت کشور انتخابات اعلام شده بود.

 

وی تصریح کرد: انتخابات نماد اصلی مردم ‌سالاری دینی، نماد جمهوریت نظام و انتخابات نماد سهیم شدن در قدرت است.

 

جمالی با اشاره به تفاوت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات‌ زیباییِ خاص خودش را دارد و علاوه بر بحث سیاسی، اینجا بحث اجتماعی، قومی، ایلی و عشیره‎ای به این زیبایی می افزایند و برهمین اساس ظرافت مدیریتی خاص خودش را هم می ‌طلبد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز جمعه از ساعت پنج صبح، دست‌اندرکارانِ انتخابات، امر انتخابات را آغاز کردند و زنگ انتخابات از ساعت هفت صبح عملا به صدا درآمد و ما شاهد و ناظر حماسه‌ وصف‌ ناپذیری مردم در سراسر کشور اسلامی بودیم ، به ویژه در این استان که مشارکت و شور و هیجانِ خاصِ خودش را داشت.

 

وی بیان کرد: بحث اساسیِ ما مشارکت همه‌ جانبه بود؛ خدا را شاکریم که علی‌الرغم سلیقه‌های مختلف سیاسی در کشور ما، همه و همه آمدند مشارکت داشته و نظام را همراهی کردند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ویژه به همه‌ ملت ایران، گفت: این انتخابات، پیروزی ملت ایران بود و امروز جشن ملی همه ملت ایران است.

 

جمالی با اشاره به اینکه مشارکتِ حداکثری صورت گرفت، ادامه داد: مردم ایران نشان دادند همیشه در تنگناها نظام را همراهی خواهند کرد.

 

وی ضمن تبریک به مردم، مقام معظم رهبری و منتخب مردم ایران تبریک گفت، ادامه داد: امیدواریم آغاز ریاست جمهوری ایشان، مقدمه‌ انسجام و وحدت داخلی و مایه‌ یأس و ناامیدی دشمنان نظام باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی، پر شور و آگاهانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات، گفت: مردم استانِ ما در مسئله‌ رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم قبل از انتخابات و هم بعد از انتخابات خوب عمل کردند و امیدواریم که تداوم داشته باشد و وضعیت بحرانی نداشته باشیم، گرچه ویروس هندی در استان‌های همجوار شیوع پیدا کرده است،

 

جمالی تاکید کرد: با توجه به ارتباطات و تعاملات اجتماعی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با استان‌های همجوار دارند، امیدواریم پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود تا شاهد و ناظر پیک دیگری نباشیم.

 

وی اظهار کرد: در رابطه با عدمِ جشن‌های پیروزیِ انتخابات شوراها و انتخابات میان‌ دوره ای مجلس گچساران، انشاالله که انتخابات ‌شدگان، این مسائل را رعایت کنند و سلامتِ مردم، اولویتِ نخست آنها باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های دستگاه‌های مختلف، گفت: ما بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجراییِ انتخابات در سطح استان داشتیم. بیش از چهار هزار ماشین، تدارک دیدیم. انتخابات از انتخابات‌های پاک و امن بود و با سلامت و امانت‌داری تمام و کمال برگزار شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: رای کهگیلویه و بویراحمد کرونا مشارکت انتخابات معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد نظام را همراهی مردم ایران مردم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد

آفتاب‌‌نیوز :

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد. 

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد