Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکمنستان با ارسال پیامی خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته است.

به گزارش مشرق، براساس اعلام سفارت ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران، قربان بردی محمد اف  رئیس جمهور ترکمنستان با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، انتخاب ایشان به عنوان  رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان بردی محمد اف  در این پیام  تاکید کرده است، سالهاست که روابط چند وجهی بین ترکمنستان با کشور همسایه، جمهوری اسلامی ایران به عنوان روابط حسن همجواری شهرت یافته است. ما کاملا معتقدیم که روابط دوستانه و برادرانه ما بر اساس تجربیات غنی مبتنی بر احترام متقابل، بیش از پیش در راستای منافع دو کشور توسعه خواهد یافت.

رئیس جمهور ترکمنستان همچنین در این پیام برای رئیس جمهور منتخب سلامتی و موفقیت در جهت پیشرفت و سعادتمندی مردم کشور برادر ایران آرزو نموده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 سید ابراهیم رئیسی ترکمنستان انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور ترکمنستان جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت