Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:31:23 GMT

بازگشایی مدارس در اول مهرماه به کار کارشناسی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۷۹۰

بازگشایی مدارس در اول مهرماه به کار کارشناسی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اینکه در انتظار در دسترس قرار گرفتن واکسن‌هایی که برای گروه ۷۰ سال به بالا در نظر گرفته شده بود و مدتی نیز در آن ایجاد وقفه شد در استان تهران هستیم اظهار داشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت این قول را دادند که بر اساس سهمیه ای که برای جمعیت ۷۰ سال به بالا در نظر گرفته شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی افزود: سهمیه مذکور به دو منظور تزریق واکسن نوبت دوم و تزریق واکسن افرادی که جامانده‌اند واکسن در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران با اشاره به اینکه پس از واکسیناسیون ۷۰ سال به بالا به سراغ واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله‌ها خواهیم رفت گفت: موضوع مهم دیگر پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی از تأمین اجتماعی و بیمه سلامت است که با تمام توان ار ابتدای شروع کرونا بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تخت‌های خود را در اختیار قرار داده‌اند و این سازمان‌های بیمه‌ای مکلف شدند در اولین فرصت در بازپرداخت این بدهی‌ها اقدام کنند تا شرایط بهتری از لحاظ عملکردی برای این دانشگاه‌ها فراهم و با شرایط سخت مالی روبرو شود.

وی با بیان اینکه در استان تهران ۷۶ مرکز برای انجام واکسیناسیون با نیروی انسانی و تجهیزات کامل آماده کرده‌ایم عنوان داشت: موضوع بسیار مهم تداوم واکسیناسیون است که پیشنهاداتی نیز در این خصوص ارائه شده است.

استاندار تهران درباره بازگشایی مدارس در اول مهرماه نیز بیان داشت: این موضوع نیازمند کار کارشناسی است و کارشناسان حوزه بهداشت در این زمینه باید نظر دهند.

کد خبر 5241198

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران بنا به درخواست دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دوره کارشناسی ارشد، این دانشگاه از بین دانشجویان مقطع کارشناسی، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته‌ مطالعات چین؛ نظام قدرت جهانی؛ جهانی شدن و فرهنگ، از طریق استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرد.‌

شرایط عمومی پذیرش به شرح زیر است:

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی متقاضی مرتبط باشد.

داوطلبان فقط در یک رشته می‌توانند ثبت نام کنند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، مجاز نیست.

مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت کنید.

نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir، مراجعه کنند.

پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ‬ ۲۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

کد خبر 6087776

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست