Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@09:16:01 GMT

تبریک قربان بردی محمد اف به آیت الله رئیسی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۷۹۴

تبریک قربان بردی محمد اف به آیت الله رئیسی

خبرگزاری تسنیم: براساس اعلام سفارت ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران، قربان بردی محمد اف  رئیس جمهور ترکمنستان با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، انتخاب ایشان به عنوان  رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته است.

قربان بردی محمد اف  در این پیام  تاکید کرده است، سالهاست که روابط چند وجهی بین ترکمنستان با کشور همسایه ،جمهوری اسلامی ایران به عنوان روابط حسن همجواری شهرت یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کاملا معتقدیم که روابط دوستانه و برادرانه ما بر اساس تجربیات غنی مبتنی بر احترام متقابل ،بیش از پیش در راستای منافع دو کشور توسعه خواهد یافت.

رئیس جمهور ترکمنستان همچنین در این پیام برای رئیس جمهور منتخب سلامتی و موفقیت در جهت پیشرفت و سعادتمندی مردم کشور برادر ایران آرزو نموده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس جمهور ترکمنستان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟

به گزارش جماران؛ محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا و مدرس دانشگاه تهران خواستار برخورد بیشتر با افرادی که وی "روزه خوار" می‌خواند شد.

 کوشکی در یادداشتی صفحه شخصی خود خطاب معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نوشت: روزه‌خواری و تظاهر به آن برای مکلفین حرام است. درماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی برای کسانی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، جرم‌انگاری و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

اخیراً مردم روزه‌دار طی تماس‌های مکرر با وزارت کشور، درباره بی‌توجهی به حرمت ماه رمضان اظهار گلایه و شکایت کرده اند.

وی در بخشی از یادداشت خود نوشت: رستوران‌ها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و اغذیه‌فروشی‌های داخل شهرها، مطلقاً اجازه فعالیت تا قبل از افطار را ندارند. برخی تصور کردند می‌توانند با پوشاندن شیشه‌ها و ایجاد استتار در داخل مکان‌ها ارائه خدمات داشته باشند! به هیچ عنوان چنین مجوزی وجود ندارد و اگر کسانی به اشتباه برداشت کردند که مجوزی در این زمینه دارند، فاقد اعتبار است.

وی تصریح کرد: حتی در شهر‌های مسافرپذیر، عزیزان مسافر نباید در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند.

ایشان خاطرنشان کرد: دادستان کل کشور تاکید داشت که روزه‌خواری در ملاءعام، تحت هر شرایطی جرم است و تفاوتی ندارد که در ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه یا رستوران باشد و افراد نباید در این مکان‌ها به صورت علنی روزه‌خواری کنند.

هفته دوم ماه رمضان گذشت و در این مدت شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ ج. ا. ا بوده ایم و معاون وزیر کشور یادشان آمده معین کنند چه کاری مجاز و چه رفتاری مجرمانه است!

برادر ارجمند!

این فرمایشات باید یک هفته قبل از ماه رمضان بیان می‌شد!

به نظرتان هفته دوم ماه مبارک برای بیان این فرمایشات دیر نیست؟

البته می‌دانید و باید بدانید کدام زیرمجموعه شما قبل از ماه رمضان مجوز روزه خواری در رستوران‌ها و ساندویچی‌ها و ... را صادر کرد!

چرا آن زمان مانع تصمیم غلط آن مجموعه نشدید؟

چرا وقتی شکایت‌های مومنان روزه دار بالا گرفت به یاد حفظ حرمت ماه رمضان افتادید؟

احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می‌دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی‌کند، چون این ممنوعیت‌ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست!

اطلاع دارید تا امروز چند نفر به جرم روزه خواری علنی توسط پلیس تحت تعقیب و برخورد قانونی قرار گرفته اند؟

اصلا نیروی انتظامی دغدغه و حساسیتی در این مورد دارد یا خیر؟

جناب معاون!

بر اساس قانون چه کسی و کدام دستگاه باید درباره عدم رعایت قانون در موضوع شیوع روزه خواری پاسخگو باشد؟

از نظر قانون مجری فرمایشات شما کیست؟

البته مقصر اصلی در آزاد شدن روزه خواری در ج. ا. ا، رؤسای قوای مجریه و قضائیه هستند، چون:

دولت و زیرمجموعه‌های آن (وزارت میراث، وزارت کشور، وزارت راه و...) برای ماه رمضان اهمیتی قائل نشده و برای حفظ حرمت این ماه و مقابله با روزه خواری اقدامی شایسته طراحی نکرده اند (در حالی که برای انجام سفر‌های نوروزی و ده‌ها امر کم اهمیت دیگر، برنامه ریزی و اقدامات متعددی را انجام داده اند!)

عدلیه هم (مانند سنوات قبل) اعتقاد و تمایلی به مجازات روزه خواران و برخورد قانونی با این جرم ندارد و بهترین گواه این مدعا عدم ارائه آمار وگزارش از سوی قوه قضائیه در این مورد است! (چون آقایان وقتی کاری کرده باشند حتما گزارش مفصلی می‌دهند!)

آقایان رئیسی و اژه ای!

آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عح) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در ج. ا. ا دارید؟

دیگر خبرها

  • ملاقات امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس جمهور ترکمنستان
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟