Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، درحالی به پایان رسید که ابراهیم رئیسی، پیروز رقابت شد و ردای ریاست جمهوری بر تن کند. بر همین اساس حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان بنابر یک رسم سیاسی، بعد از اعلام آراء ابراهیم رئیسی و قطعی شدن پیروزی او به دیدارش رفت تا ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، زمینه انتقال امانت به او را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان خبرگزاری خبرآنلاین، با انتشار عکسی از هقمدم شدن روحانی و رئیسی از کاربران محترم خود خواسته بود تا نظرشان را نسبت به آن بنویسد. 

خوشبختی شروع شد

برخی از کابران خبرآنلاین، پیروزی رئیسی را در انتخابات تبریک گفتند و به حل مشکلات توسط رئیس جمهور منتخب امیدوار بودند. مثلا، کاربری نوشت: سلام بر ابراهیم. 

دیگری هم نوشت:« تبریک به همه مردم امیدواریم رئیسی با شایسته سالاری و مبارزه با فساد و باندبازی جواب اعتماد مردم را بدهند.» مرتضی هم نوشت:« اتفاق مبارکیه. قرار نیست که دعوا کنند.»

کاربری برای خبرآنلاین نوشت:« خیلی قشنگه.. منتخب مردم بود جناب روحانی و الانم جناب رئیسی منتخب مردم هست و بسیار زیبا هستش این تعامل. جناب روحانی اتسانی شریف و بافرهنگ هستن و جناب رئیسی هم مردم دار و بامتانت.. درود بر هردو رئیس جمهور ایران عزیز.» 

رضا نیز نوشت:« انشاءالله ک فصل پر امیدی رو برای این مردم بزرگ ارزو میکنم قطعا این دوره مثل دوره های دیگه نیس و مردم از مشکلاتشون کم میشه.» 

علی هم نوشت:« خوشبختی شروع شد ... تبریک میگم به همه .. کاش این اتفاق ۴ سال پیش می افتاد .. سلااااممممم زندگی.» 

فردی هم نوشت:« سلام رقیب سیاسی هم هستند و نه دشمن خونی. از آن گذشته، یک تبریک گفتن به منتخب مردم، خیلی کار حادی نیست.» کاربری هم نوشت:« علی برکت الله.»  

خداحافظ دیپلمات، سلام قاضی!

در این میان برخی کاربران با عکس دیدار روحانی و رئیسی شوخی کرده و جملات جالبی را بیان کردند. به طور مثال، کاربری نوشت:« روحانی میگه اگه کمک خواستی تعارف نکن. هشت سال تجربه دارم.»

جواد هم نوشت:« من تازه صبح روز شنبه فهمیدم که رای گیری انجام شده.» علی هم نوشت:« خداحافظ دیپلمات، سلام قاضی!»

کاربری هم با اشاره به شیوع بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی برای خبرآنلاین، نوشت:« فاصله اجتماعی رعایت نشده است.»

قره باغی نوشت:« تناظر گلدان سیاه و سفید در گوشه کادر هم هم جالب توجهه!» مهدی هم نوشت:« فکر کنم داره میره کلیدش رو تحویل بده.» مجید نوشت:« رئیسی قدش بلندتر از روحانیه.»

۲۷۲۱۵

کد خبر 1527540

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم انتخابات ۱۴۰۰ هم نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است

ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با بیان این نکته که فلسفه وجودی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی فدایی شدن است، گفت: «عملیات وعده» صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت، آمریکایی ها لفاظی ها را کنار گذاشته اند و این به برکت تفکر ولایی است.

سردار اباذر سالاری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در  شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اقدامات امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب اسلامی چیزی شبیه یه یک معجزه است. تاسیس نهادهای انقلابی با دارا بودن نگاه دوراندیش و حکیمانه، فراتر از عقل‌های مادی و دنیوی ما است.

وی عنوان کرد: در قبل از انقلاب، ایران دچار گرفتاری‌های بود مانند اینکه آمریکایی‌ها در این کشور به  منافع ما چشم طمع داشتند و کسی نمی توانست با آنها مقابله کند ولی امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب، نظام به حدی رسیده است که اگر کسی جسارت و نگاه چپ  به منافع جمهوری اسلامی نه تنها در خاک ایران بلکه در خارج  داشته باشد مورد تنبیه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: تفاوت حکومت  که بر گرفته از ارزش های اسلامی و اتصال به وحی و امامت  است با حکومت طاغوت را باید در استکبار ستیزی دانست.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه یک ضرورت است، گفت: تشکیل این نهاد از ابتدای انقلاب در خدمت رسانی و آگاهی به مردم، توطئه دشمنان را خنثی کرد و در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی ها و تقدیم بهترین ها بودیم و فلسفه وجودی سپاه فدایی شدن است.

سردار سالاری، با اشاره به اقدامات کمکی سپاه پاسداران در بلایای طبیعی، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بعد منطقه ای و جهانی نیز در مقابله با داعش و در امان ماندن مردم کشورهای اسلامی نقش محوری و بسزایی را داشته است.

وی اظهار کرد: قریب به ۶ ماه از حمله وحشیانه رژیم صهیونسیتی به مردم غزه می‌گذرد و روزی نیست که کودکان و زنان و مردان قتل عام نشوند و حتی آب و برق ندارند اما خبری از نهادهای حقوق بشری وجود ندارد.  بیش از ۳۰ هزار نفر در غزه کشته می شود هیچ اقدامی نمی‌کنند و آمریکا با سیاست دو گانه خود هر زمان بسته کمکی به این رژیم ارائه می کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی امید همه ملت ها و مسلمانان مظلوم جهان است، گفت: بعد از عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت؛ آمریکایی ها لفاظی ها را کنار گذاشته و این به برکت تفکر ولایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!