Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه کرامت و به مناسبت شب میلاد حضرت رضا (س) از ۲۰ دختر و پسر فعال مسجدی با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) در سایت اداری بیرجند تجلیل می شود.

«مهدی کمندی» به خبرنگار شبستان در بیرجند از برپایی جشن شب میلاد شمس الشموس، انیس النفوس علی بن موسی الرضا (ع) در کانون حضرت رقیه (س) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سایت اداری بیرجند خبر داد و گفت: همزمان با یازدهم ذیقعده در شب ولادت آن امام همام با قرعه کشی به نام های رضا و معصومه هدایایی تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی جشن میلاد امام مهربانی‌ها همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و مولوی خوانی، سخنرانی و اهدای بسته های متبرک رضوی از دیگر برنامه های این جشن است.

 

کمندی یادآور شد: با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) با حضور مادران و دختران نیز برنامه جشنی در پارک بانوان بیرجند برگزار و به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال ۳۷ بسته کمک مومنانه با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س)، کانون خادمیاری رضوی و پایگاه مقاومت بسیج در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سایت اداری بیرجند تجلیل از فعالان مسجدی جشن میلاد امام رضا ع کانون حضرت رقیه س حضرت رقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فصلی اوج هنر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاعران و هنرمندان استان در این همایش به قرائت شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ دهقان افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد