Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:35:40 GMT

جشن میلاد هشتمین نور امامت در توچال

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۱۱۴

جشن میلاد هشتمین نور امامت در توچال

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجموعه توچال، برنامه‌های این جشن شامل مسابقه، سرود گروهی، مدیحه‌سرایی و مراسم آتش‌بازی خواهد بود.

همچنین میز خدمت کانون حقوقی، میز خدمت مشاوره خانواده و میز کودک نیز در این برنامه برپا می‌شود.

محل برگزاری جشن مجموعه تله‌ کابین توچال با حضور عموم شهروندان است؛ مهمانان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۴۰۴۰۰۱ و ۲۲۴۰۴۰۰۲ تماس برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توچال قله‌ای در شمال تهران (شهرستان شمیرانات) به ارتفاع سه هزار و ۹۶۲ متر است که بخشی از دامنه رشته‌کوه‌های البرز به حساب می‌آید.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای امکاناتی همچون تله‌کابین، بام تهران، تله‌سی‌یژ، تله‌ اسکی، پیست و مدرسه اسکی، سورتمه، باشگاه تنیس، تیراندازی، بیلیارد، مسیر کوهنوردی، جاده سلامتی و هتل، کلبه چوبی، شعب رستوران‌ها و کافه‌های متعدد به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.

برچسب‌ها امام رضا گذران اوقات فراغت تله کابین توچال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام رضا گذران اوقات فراغت تله کابین توچال امام رضا گذران اوقات فراغت تله کابین توچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمد ثابت اقلیدی افزود: هدف از نام‌گذاری و گرامی داشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی، تشویق افراد و جوامع محلی به آگاهی افزایی درباره اهمیت میراث فرهنگی در زندگی، هویت و اجتماع آنها است.
بیش از سه هزار اثر تاریخی فارس ثبت ملی و ۱۳ اثر هم ثبت جهانی شده است.

وی افزود: همچنین امروز و فردا ، ۳۰ و ۳۱ فروردین در سراسر فارس برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی برگزار می‌شود که رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید از مهمترین برنامه‌های این روز است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین، نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیسشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی در تخت جمشید برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: برگزاری پنل تخصصی تزئینات آجری در بنا‌های تاریخی شیراز در مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه سعدی ، گردهمایی ۳۰۰ نفر از همیاران دانش‌آموزی میراث فرهنگی فارس با همکاری اداره‌کل آموزش‌ و پرورش در مجموعه فرهنگی و تاریخی ارگ کریم‌خانی و رونمایی از نقشه قدیمی بافت تاریخی شیراز از مهم‌ترین برنامه‌های روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی در استان فارس است.

دیگر خبرها

  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین