Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:09:17 GMT

نقش بی‌بدیل اصفهان در توسعه ملی کشور تبیین می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۱۶۳

نقش بی‌بدیل اصفهان در توسعه ملی کشور تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در استانداری افزود: باید جایگاه اصفهان را در توسعه عرصه‌های مختلف با نگرش مجاهدت‌پروری، خلاقیت و دیگر زمینه‌ها در این کنگره برجسته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری اصفهان هدف از برگزاری این نشست را برجسته‌سازی نقش استان در توسعه صنعتی، هنری، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و حوزوی کشور برشمرد و گفت: هدف مهم این نشست، جمع‌آوری داشته‌های استان در بخش‌های مختلف است تا بتوانیم با بررسی چالش‌های پیش‌رو و آینده و تحویل آن در قالب بسته‌هایی به مدیران آتی، از کُند شدن آهنگ توسعه استان جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: با دائمی کردن دبیرخانه کنگره می‌توانیم ضمن زنده نگهداشتن این خودباوری در استان در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود اقدام کنیم.

رضایی با اشاره به نقش چهره‌های ماندگار در توسعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برپایی این کنگره می‌توان به شناسایی و معرفی چهره‌های جدیدی که می‌توانند در آینده با اقدامات ارزنده خود در استان نقش آفرین باشند، پرداخت.

استاندار اصفهان اظهار داشت: مهمترین هدف برگزاری کنگره باید بر مبنای فرصت‌سازی و نه فرصت سوزی و در جهت پیشبرد برنامه‌های استان باشد.

به گزارش فارس، نخستین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو از ۲۲ تا ۲۴ تیر در دانشگاه صنعتی اصفهان در دو قالب حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دفاع مقدس توسعه شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت ۱۰ میلیارد دلاری برای ایران