Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری گفت: شفافیت باعث شد دو دوره متوالی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان دستگاه های اجرایی مقام اول را کسب کند.

به گزارش برنا؛ محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح و بازدید از بخش های بازسازی شده در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید معتمدی گفت: تشکر میکنم از همه کسانی که در بازسازی ورزشگاه شهید معتمدی که یک نماد است کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواستیم ورزشگاه کارگری ایران در نقطه ای از شهر که نیازمند توسعه ورزش است را بازسازی کنیم. 

او افزود: ایجاد زمین چمن برای فوتبال، تهیه امکانات ورزشی، سالن های رزمی، کشتی، بازسازی تاسیسات قدیمی از جمله کارهایی بود که در این ورزشگاه انجام شد تا عمرش طولانی تر شود و بتواند درخدمت مردم این منطقه به ویژه قصر کارگران که صاحب آن هستند، باشد.

شریعتمداری تصریح کرد: باید از تلاش های معاونت فرهنگی اجتماعی وزارتخانه، ریاست فدراسیون ورزش های کارگری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تشکر کنم که همت کردند و منابعی تخصیص دادند تا این ورزشگاه کارگری بازسازی شود و جوانان بتوانند از آن استفاده کنند. 

وزیر کار در ادامه گفت: یکی از وعده هایی که در مجلس شورای اسلامی دادم توجه عمیق به مبارزه با فساد بود. شفافیت یکی از مهمترین روش ها برای جلوگیری از فساد است چون وقتی شفافیت از یک در وارد شود فساد از در دیگر خارج می‌شود بنابراین در این مدت تلاش کردم در همه اجزای این وزراتخانه با استقرار سامانه های شفاف ساز شرایطی را فراهم کنم تا مجموعه وزارتخانه در یک اتاق شیشه ای قرار بگیرد.

او ادامه داد: یکی از نمونه های شفافیت همین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ست که با استقرار 9 سامانه شفاف ساز شرایطی را فراهم کرده که امروز مجامع قانونی در وقت قانونی خود برگزار می شود و طرازنامه های شرکت های مختلف وزارتخانه در بورس قرار گرفته و امروز بورسی شدند و قیمت آنها هر روز روی تابلو مقابل مردم قرار دارد. 

شریعتمداری بیان کرد: تلاش کردیم در بخش های گوناگون مقررات پیچیده را کنار بزاریم برای مثال بیش 2 هزار بخشنامه سازمان تامین اجتماعی به 60 بخشنامه کاهش پیدا کرده است تا همه مخاطبان عام و خاص آن به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. 

وزیر کار عنوان کرد: در این مدت دفترچه های خدمات درمانی حذف شده و تلاش ما بر این بوده تا دولت الکترونیک مستقر شود و برخورد مردم با کارشناسان به حداقل برسد درنهایت مجموع این اقدامات باعث شده دو دوره متوالی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شفافیت میان دستگاه های اجرایی مقام اول را کسب کند.

شریعتمداری درباره اعزام تیم به مسابقات کرواسی گفت: حتما مورد حمایت ماست و صندوق هایی که متکلف کارگران هستند کمک می کنند تیم به مسابقات اعزام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی ایران زمین سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی وزارتخانه سرمایه تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی دولت الکترونیک کار و رفاه دستگاه های اجرایی ایران فوتبال کار و رفاه اجتماعی مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر