Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:32:10 GMT

شجاعت و صداقت آیت‌الله رئیسی در دل مردم رسوخ کرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۲۶۳

شجاعت و صداقت آیت‌الله رئیسی در دل مردم رسوخ کرده است

گروه استان‌ها-امام جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به عملکرد و کارنامه آیت الله رئیسی در مسئولیت‌های گذشته گفت: شجاعت و صداقت ایشان در دل مردم رسوخ کرده است. - اخبار استانها -

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه دشمنان برای عدم شرکت مردم در انتخابات اخیر بسیار امید بسته و تلاش بسیاری در این راه کرده بودند اظهار داشت: این در حالی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه پای انقلاب بوده و برگ زرین دیگری بر افتخارت این ملت افزودند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین جای تقدیر دارد که مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی آنها در داخل و خارج از کشور زدند و به ارکان نظام استحکام بخشیدند تا رئیس جمهور منتخب نیز با قدرت بسیار و با اطمینان بیشتر در تمامی عرصه‌های بین المللی و داخلی گام بردارد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان انسانی بی‌ریا و بی پیرایه‌ای بوده و مردم وی را دوست دارند و قاطعیت این مرد خدایی در ریاست قوه قضائیه و مبارزه با فساد و رانت خواری و بازگرداندن اموال مسلمانان به بیت المال بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: همین رفتار قاطعانه را که برگرفته از ایمان، صداقت و شجاعت و راستی این شخصیت بزرگوار است، توانست در دل مردم رسوخ کرده و مردم با این معیارها، آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب با رای بالا انتخاب کردند.

ماموستا کلشی‌نژاد بیان کرد: بی‌تردید رای بالای مردم سبب می‌شود که آیت الله رئیسی با اطمینان بیشتری در راه خدمت گام بردارد اما با مشکلات عدیده‌ای که در کشور وجود دارد، ممکن است که برخی، ایشان را به باد انتقاد بگیرند؛ اما بی شک آیت الله رئیسی بدون اینکه این موارد را در نظر بگیرد گام خواهد برداشت، چون در گذشته نیز ایشان چنین کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات جامعه، همه ملت باید دست به دست هم داده و صعه صدر داشته باشند تا این مشکلات به تدریج رفع شود اظهار داشت: باید ملت ایران صبر داشته باشند چون مردم صبوری و بردباری خود را به جهانیان نشان داده‌اند و از سوی دیگر باید راه حل مناسب برای حل مشکلات مردم و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان فراهم شده و از سوی دیگر باید در مناطق محروم به محرومیت‌زدایی پرداخت تا مشکلات سراسر کشور حل شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشتر از همه به مسائل و مشکلات اقتصادی تاکید دارند افزود: با توجه به اینکه اقتصاد در کشور مسئله حادی است، بی‌تردید رئیس جمهور منتخب باید پیش از هر چیز به مسائل اقتصادی کشور بپردازد که بتواند این بار سنگین تورم و عدم درآمد کافی را که زندگی را بر مردم تنگ کرده است، بردارد.

وی با بیان اینکه نخستین گامی که باید رئیس جمهور منتخب بردارد مسئله اقتصاد کشور است گفت: در کنار آن، یکی از برنامه‌های اولویت‌دار، مسئله جناح بازی و فساد و رانت است که بی‌تردید آیت الله رئیسی برای اینها برنامه دارد و اگر جلوی فساد کاری و اداری را بگیرد  قطعاً با نظارت کافی بر امور مالیاتی و اقتصادی کشور و نظارت کافی بر بازار، می‌تواند موضوع معیشت مردم را به نحو احسن حل کند.

انتهای پیام/7548/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند

امام جمعه کرمان، گفت: شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رسانده و نیروهای مسلح ما را به نیرویی آماده در برابر تهدیدات دشمن تبدیل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین رژه روز ارتش در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تبریک 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: در حالی این روز را گرامی می‌داریم که در مقابل دوربین‌های دنیا بزرگترین حرکت تاریخی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و عملیات وعده صادق اجرا شد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در برابر خاک خود با هیچ کسی تعارفی ندارد و در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع خواهد داد، گفت: عملیات وعده صادق یک موفقیت بزرگ و تاریخی برای کشور بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از همه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور ما در صحنه عمل نشان دادند که اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی علیه کشور ما کند با جواب قاطع و تنبیهی ما مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های مهم ارتش ما اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای منافع و مصالح کشور است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اراده قوی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روحیه بالای ارتش در انجام ماموریت‌ها بسیار اثرگذار است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکلیف مدار است و به تکلیف خود در برابر آنچه که خدا از ما خواسته است عمل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه جلب رضایت الهی همیشه مورد توجه ارتش بوده است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی آماده و مهیا برای انجام تکلیف الهی است.

وی با بیان اینکه شجاعت در میدان ماموریت از دیگر ویژگی‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ارتش با شجاعت تمام و با روحیه ایثار و شهادت طلبی در میدان جهاد حاضر می‌شود و این روحیه توانسته کشور را به بازدارندگی برساند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور دارای اراده قوی، روحیه ایثار و شهادت طلبی و شجاعت است و این ویژگی‌ها باعث شده است تا نیروهای مسلح ما به نیرویی آماده و مهیا در برابر تهدیدات دشمن تبدیل شوند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی