Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@13:58:48 GMT

4 گام تا 40 جام

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۳۲۲

4 گام تا 40 جام

ششمین دوره مسابقه سوپرجام فوتبال ایران فصل 99-1398 شامگاه گذشته میان پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم و تراکتور قهرمان فصل گذشته جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و پرسپولیس با گل دقیقه 61 عیسی آل‌کثیر 1-0 به پیروزی رسید تا برای چهارمین بار پیاپی قهرمان سوپرجام شود و اولین قهرمانی سال 1400 را به‌نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این نهمین جامی است که پرسپولیسی‌ها در 4 فصل گذشته کسب کرده‌اند. تک گل این بازی، ششمین گل آل‌کثیر پس از محرومیت 6 ماهه‌اش توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. او در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا 4 گل برای قرمزها زده بود و با احتساب آنها تاکنون 10 گل برای پرسپولیس زده است. یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت که فصل گذشته با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید، در حالی دومین جام خود با پرسپولیس را کسب کرد که این پنجمین قهرمانی دوران مربیگری اش محسوب می‌شود. او 2 قهرمانی جام حذفی و یک سوپرجام با ذوب آهن را هم در کارنامه‌اش دارد. گل‌محمدی که در اولین بازی سوپرجام به‌عنوان بازیکن صبا به قهرمانی دست یافت، حالا سومین قهرمانی‌اش در این مسابقه را کسب کرده است.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس که علاقه ویژه‌ای به علیرضا بیرانوند در جمع سرخ‌پوشان داشت به تیم الریان قطر پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وسلی ننکا که در دو فصل گذشته به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، عضو کادر فنی یحیی گل‌محمدی بود، سال گذشته به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی از باشگاه پرسپولیس خواسته بود با جدایی وی موافقت شود و نهایتاً در ۲۶ دی برای اقاله همکاری خود با پرسپولیس به توافق رسید.

وی قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت ۲۰ سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت.

پس از این جدایی، صحبت‌هایی برای حضور او در الریان قطر مطرح شده بود که در روز گذشته او به صورت رسمی کار خود را در این تیم آغاز کرد آغاز کرد.

منبع: خبرورزشی

کد خبر 740221

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد
  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو