Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: در این انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران در نقش یک بازنده نبود بلکه پیروز میدان بود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تحلیل‌ها و برنامه‌های ضد انقلاب را با خاک یکسان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین علی متین امروز در مراسم شکرانه فتح الفتوح عملیات 1400، شهدا فاتحان میدان ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: انتخابات 1400 یکی از بی‌نظیرترین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی 40 سال اخیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران در نقش یک بازنده نبود بلکه پیروز میدان بود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تحلیل‌ها و برنامه‌های ضد انقلاب را با خاک یکسان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه موضوع مشکلات معیشتی، اقتصادی و بی تدبیری‌های یک عده سبب شد تا مشارکت تا حدودی کاهش پیدا کند و علاوه بر این موضوع، شرایط کرونایی نیز در این موضوع نقش بسزایی داشت.

متین اظهار داشت: با وجود مشکلات موجود، مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بر نامزدهای مد نظر خود رأی دادند و آینده خود را رقم زدند.

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران به سه‌شنبه شب موکول شدرئیس کل دادگستری قزوین: 15 نامزد انتخابات شوراها به جرم خریدوفروش رای دستگیر شدندتحلیل متن و حاشیه انتخابات 1400 در گفتگو با صفارهرندی: چرا مشارکت حدود 50 درصدی در انتخابات 1400 بسیار مهم است؟

وی ادامه‌داد: بیشتر مردم از مشکلات اقتصادی ناراضی بودند در حالی که با مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکل ندارند.

نماینده ولی فقیه در  سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در تحلیل‌های خود، بیشترین مشارکت ایران در انتخابات را 27 درصد عنوان کرده بودند اما حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تحلیل‌های آنها را با خاک یکسان شد.

متین با اشاره به انتخابات 1400 و نتیجه آن اظهار داشت: خوشبختانه بلوغ سیاسی در جامعه رشد کرده است و از این مهم جای خرسندی دارد.

انتهای پیام/7548/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد جمهوری اسلامی ایران پای صندوق آذربایجان غربی خاک یکسان انتخابات 1400 حضور مردم ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه‌ می‌کشند ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟   هیچکس، چه در سطح کارگزاران نظام و چه در سطح عموم مردم، تردید ندارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را در جامعه برقرار کنیم.   قضاوتی است که از کارگزاران ارشد نظام هم بارها شنیده شده و نمودهای عینی آن نیز در جامعه کاملاً قابل لمس است.   ثروت کشور به صورت عادلانه میان مردم تقسیم نمی‌شود، در ادارات با ارباب رجوع برخورد یکسان صورت نمی‌گیرد، پارتی‌بازی در اکثر دستگاه‌ها بشدت رواج دارد، حقوق‌ها، مزایا و امکانات رفاهی به تناسب شایستگی‌ها و نیازهای واقعی پرداخت نمی‌شوند. بر بخش‌های بکارگیری افراد در پست‌ها و تفویض‌ جایگاه‌ها شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، به افراد بله‌قربان‌گو امتیاز داده می‌شود و افراد منتقد منصف و دلسوز طرد می‌شوند و...   اینها و بسیاری موارد دیگر نشانه‌های بارز تبعیض هستند، چیزی که با روح اسلام و نظامی که قرار است با «جمهوریت» و «اسلامیت» اداره شود در تضاد کامل هستند.   در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه‌ می‌کشند ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟   در جامعه‌ای که پرونده بزرگ‌ترین فساد اقتصادی را به جای آنکه با اولویت بررسی کنند به محاق می‌برند و آن را فسادنمائی جلوه می‌دهند، چگونه می‌توان پذیرفت عدالت در حال اجرا شدن است؟   در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟   مردم با مشاهده این بی‌عدالتی‌ها اگر به این نتیجه برسند که ما کاری غیر از تغییر اسم انجام نداده‌ایم و هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد. قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند! کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است