Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ «کاظم کمالی نسب» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از برگزاری برنامه های متنوع همزمان با میلاد خجسته حضرت امام رضا (ع) خبر داد.  

وی حرکت کاروان شادی و برگزاری جشن‌های  بزرگ میلاد هشتمین امام شیعیان در میدان اختیاریه و مسجد نواب شهرک فجر با حضور خانواده معزز شهدا، برپایی ایستگاه فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع و نورافشانی با همکاری بسیج ناحیه مفتح در میدان ونک از اصلی ترین برنامه های این رویداد مهم مذهبی بود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به منظور ترغیب شهروندان به ماندن در خانه، در فضای مجازی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ نیز برنامه ریزی هایی جهت برگزاری مسابقات نقاشی، مقاله، داستان کوتاه، طراحی پوستر و  پیش بینی شده بود و  مسابقات کلیپ و پادکست، با موضوع امام رضا(ع) نیز منتشر خواهد شد

همچنین «مهدی بصیری» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ تهران، از نورافشانی و برگزاری برنامه های شاد و زنده به مناسب میلاد باسعادت امام رضا (ع) خبر داد.

وی گفت: این برنامه ها با هدف ایجاد فضایی شاد در محلات و بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان در قالب اجرای موسیقی زنده، اجرای گروه همخوانی، نور افشانی و آتش بازی برگزار می شود.  

وی افزود: به همین مناسبت کاروان شادی در محلات نواحی یک (میدان مادر)، چهار(میدان گلریز) و پنج (خیابان کلهر) تدارک دیده شده که امروز ۳۱ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان شهروندان این منطقه خواهد بود.

به گفته وی، به مناسبت این دهه طرح دیوارنویسی نیز با رنگ بلک لایت و با استفاده از پروژکتور یو وی در بدنه ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه اجرا شده است.

بهسازی و همسطح سازی مسیر پیاده جانبازان غربی

«محمدگلپیرا» معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۸ از بهسازی و همسطح سازی مسیر پیاده رو جانبازان غربی خبر داد.

وی گفت: پروژه بهسازی و همسطح سازی مسیر پیاده رو از نیمه دوم خرداد کلید خورد و حدود ۳٠٠ مترمربع از مساحت این خیابان را در خود جای داده و تاکنون ۲٠٠ مترمربع از آن تخریب، خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی شده است.

وی افزود: هدف از انجام این پروژه که به صورت پروژه توسعه محله ای است، جهت رفع آب ماندگی معبر و جلب نظر شهروندان  است.

 اجرای دستورالعمل های ایمنی در ۲۵۶ ساختمان ناایمن و پرخطر

«علی یزدانی» دبیر و مسئول هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۵ تهران گفت: ۲۵۶ساختمان ناایمن و پر خطر منطقه ۱۵ با همکاری سازمان آتش نشانی به منظور رفع خطر و اجرای تمهیدات لازم شناسایی شد.

وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در راستای ایمن سازی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی ناایمن و پرخطر شهر، برای ۲۵۶ ساختمان ناایمن و مخاطره آمیز در نواحی هفتگانه منطقه دستورالعمل ایمنی صادر کرد که ناحیه ۳ با ۵۸ مورد بیشترین تعداد ساختمان ناایمن و پرخطر را دارد.

به گفته وی، به منظور رفع خطر کارشناسان بحران نواحی دستورالعمل های ایمنی را برای رعایت موارد ایمنی به ذینفعان  تا سه بار اخطار به مالکین می دهند  تا نسبت به رفع خلاف اقدام کنند.

یزدانی درباره عدم تمکین مالکان گفت: برای اماکن تجاری که از دستورالعمل ارسالی تمکین نکنند، از طریق اداره حقوقی  شهرداری نسبت به توقف فعالیت اخطار صادر می شود و برای ساختمان های مسکونی از طریق معاونت شهرسازی پیگیری خواهد شد تا از صدور مفاصاحساب نوسازی و پایان کار جلوگیری شود.

وی ادامه داد: اولویت بندی اماکن ناایمن و پرخطر، برگزاری جلسه کمیته ایمنی و تشکیل کمیسیون رفع خطر برای ابلاغ نظر کمیسیون مذکور طی صدور اخطاریه به مالکین و ذینفعان از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران در رفع خطر این اماکن است.

یزدانی افزود: عدم اجرای استاندارد سیستمهای اعلام و اطفا حریق، انبارداری نا مناسب کالا، سیستم سیم کشی فرسوده و غیر استاندارد، عدم منطقه بندی حریق، چیدمان کالا در مسیرهای خروج، نقص در علائم راه های خروج و عدم استفاده از کفپوش ایمن از جمله موارد مشاهده شده در مکانهای پرخطر است.

جمع آوری سگ های بلاصاحب از معابر شمال شرق تهران

«مجید رجبی» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از آغاز مجدد طرح جمع آوری سگ های ولگرد و بدون صاحب از سطح معابر و محدوده حریم خبر داد.

وی با بیان اینکه وجود سگ های ولگرد در سطح شهر یکی از معضلات شهر تهران محسوب می شود افزود: جمع‌آوری سگ‌ها در شهر تهران با وسعت گسترده آن کار آسانی نیست، اما  به جهت رضایت خاطر و امنیت بیشتر شهروندان جمع آوری سگ های بلاصاحب در سطح شهر همه روزه صورت می گیرد و حدودا روزانه ۲ الی ۳ سگ ولگرد از معابر منطقه ۴ جمع آوری می شود.

 وی گفت: در سه ماه اخیر بیش از ۱۹۰ قلاده سگ جمع آوری و به محل نگهداری آنها در مرکز کهریزک ارجاع شده و در آنجا پس از واکسیناسیون، نگهداری می شوند.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده سگ ها در معابر شهری با سامانه ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ تماس گرفته و اطلاع رسانی نمایند.
نخستین مرکز جامع تخصصی طب کار شهرداری تهران افتتاح می شود

«حمید چوبینه» مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره افتتاح مرکز جامع تخصصی طب کار در منطقه ۴ گفت: شهرداری منطقه ۴، ساختمانی را در اختیار شرکت شهر سالم قرار داده که در آن بتوانیم ظرفیت جدیدی را برای ارائه خدمات به کارکنان شهرداری تهران به صورت ویژه اضافه کنیم چرا که طبق قانون وزارت کار باید در بخشهای کارگری مجوز طب کار وجود داشته باشد تا بحث پایش طب کاری به صورت سالانه در آن انجام شود.

وی با بیان اینکه از سالهای گذشته اقداماتی در این زمینه انجام و مجوز های لازم برای این منظور تهیه شده، افزود: در ساختمان ۶ طبقه ای که برای راه اندازی مرکز جامع تخصصی طب کار در نظر گرفته شده، سیستم خدمات بالینی در منزل و یک آزمایشگاه بزرگ و جامع تشخیص مواد غذایی پیش بینی شده  که در آن هم می توانیم پاسخگوی نیازهای سیستمهای داخلی شهرداری مانند اتوبوسرانی و مترو که در بحث خدمات طب کار باشیم و هم این خدمات را به سایر سازمانهای بیرون از شهرداری بفروشیم تا درآمدی پایدار برای مجموعه شهرداری ایجاد کند.

چوبینه، ارزش تجهیزات این مجموعه را بیش از ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: در آزمایشگاه جامع تشخیص مواد غذایی نیز بحث تشخیص میکروبی و شیمیایی مواد غذایی را در اماکن، بوستانها و سایر اماکن مربوط به شهرداری تهران به صورت مداوم انجام می شود و این خدمات نیز قابل عرضه و فروش به سایر نهادها است. همچنین پزشک خانواده نیز در این مجموعه مستقر می شود تا خدمات خود را در این حوزه ارائه کند.  

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه مرکز جامع تخصصی طب که روبروی ساختمان شهرداری منطقه ۴ واقع شده، به زودی با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید، اضافه کرد: پیش از این البته یک مرکز پایش سلامت در ساختمان نواب در نظر گرفته شده بود که پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران انجام می شد اما این ساختمان با برخورداری از مجوزهای طب کار، نخستین مرکز جامع تخصصی طب کار در شهرداری تهران است.

ورزشگاه بازسازی شده پوریای ولی بازگشایی شد

«امیر محسنی» رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین بازگشایی این ورزشگاه بیان کرد: این ورزشگاه فاقد سیستم اعلان حریق بود که طی بازسازی های انجام شده ضمن رعایت اصول فنی و HSE به این سیستم نیز مجهز شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ مجموعه ورزشی برای بازسازی برون سپاری شده است، اظهار کرد: اقدامات عمرانی انجام شده در ورزشگاه پوریای ولی در راستای رفاه و ارتقاء امنیت جانی شهروندان انجام شده و تلاش ما براین است تا بتوانیم سایر مجموعه های ورزشی را نیز براساس استانداردهای جهانی بازسازی کنیم.

به گفته محسنی، سالن ورزشی پوریای ولی چند منظوره بوده و با برخورداری از سالن های ورزشی مختلف زمینه بهره مندی همه گروه های سنی را از خدمات ورزشی فراهم کرده است.

توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در منطقه۲ پایتخت

«حسن صفات» شهردار منطقه ۲ تهران گفت: با بهره برداری از دو ایستگاه مترو در محدوده منطقه و افزایش زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی، سفرهای شهری شهروندان تسهیل شد.

وی گفت: با بهره برداری از دو ایستگاه مترو بخش عمده‌ای از مشکلات  دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی مرتفع شد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها بسیاری از تراکم‌های جمعیتی که در نقاط دیگری مترو و خطوط اتوبوسرانی تعدیل می‌شود، گفت: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه مدافعان سلامت در نقطه شروع طرح ترافیک و طرح زوج و فرد این امکان را به شهروندان می‌دهد تا با استفاده از مترو به مقاصد خود درداخل محدوده‌های طرح ترافیک مراجعه کنند.

شهردار منطقه۲ افزود: ایستگاه شهرک آزمایش نیز در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم از منطقه۲ و همجوار با بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری وجلال آل احمد واقع شده است و با افتتاح این ایستگاه، شهروندان ساکن محله کوی نصر و شهرک آزمایش می‌توانند دسترسی آسانی به محدوده مرکزی و جنوب داشته باشند.

صفات، با اشاره به نقش توسعه حمل و نقل در کاهش ترافیک و آلودگی‌های زیست محیطی گفت: با توجه به اینکه رویکرد مدیریت شهری درتوسعه حمل و نقل عمومی تهران حرکت به سمت حمل و نقل پاک است، همزمان با تقویت شبکه ریلی، ایجاد مسیر دوچرخه سواری دراولویت برنامه‌های منطقه قرار دارد

معضل ۴۰ ساله محله امامزاده حسن (ع) رفع شد

«داود لطفی» شهردار منطقه ۱۷ از اجرای موفقیت امیز پروژه توسعه محله ای در محلات منطقه ۱۷ خبرداد و گفت: با اجرای عملیات جمع آوری شبکه آبهای سطحی معضل ۴۰ ساله شهروندان محله امامزاده حسن (ع) رفع شد.

وی افزود: این عملیات توسط معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۷ مورد اجرا قرار گرفته است که با اجرای کامل این طرح شاهد از بین رفتن آبگرفتگی معابر این محله هستیم و مشکل ۴۰ ساله را در این محله با اجرای صحیح پروژه های توسعه محله ای حل شده است.

لطفی افزود: اجرای شبکه جمع آوری آبهای سطحی به طول یک کیلومتر به سرانجام رسیده است، همچنین بخشی از معابر این محله سالیان سال آسفالت آن از بین رفته و عملیات اجرایی برای آسفالت کاری این معابر صورت نگرفته بود که با اجرای آسفالت ریزی به حجم  ۱۵ تن آسفالت ریزی روکش اساسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در معبر تقاطع خیابان خدام حسینی، یکتا ثانی و اصفهانی با مساحت ۱۵۰ متر مربع آسفالت ریزی روکش اساسی به اتمام رسیده است واین اقدام به طور مستمر در سطح ناحیه یک منطقه ۱۷ تداوم خواهد داشت.

مجسمه میدان آزادی متعلق به بهارستان ۹۸ بود

«دیوسالار» معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، بر مناسبتی بودن آثار بهارستان تاکید کرد و گفت: هنرمندان و صد البته شهروندان باید به موقتی بودن آثار بهارستان توجه کنند زیرا اگر چنین دیدگاهی را دنبال نکنیم به عنوان مثال در سال‌های آینده با تعداد زیادی مجسمه‌ و آثاری رو به رو هستیم که تم کرونا و گاو دارند.

وی، مرمت و بازسازی آثار هنری را ضروری خواند و اظهار کرد: در سال جاری ما سعی داریم که نگاهی تازه به بحث مرمت و نگه داشت آثار هنری داشته باشیم زیرا متاسفانه در طی سال‌های گذشته عمده تمرکز بر ساخت و نصب آثار بوده است این در حالی است که مرمت و نگه داشت آثار و حتی حذف برخی از نمونه‌ها، یک ضرورت در راستای بهسازی سیمای شهری و ایجاد یک فضای بصری مناسب در سطح شهر است.
 
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان کرد: امسال به دلیل فرصت پیش آمده، ما بیش از ۵۰ درصد، بودجه را برای حذف، مرمت و پیرایش آثار  شهری، در نظر گرفته‌ایم  تا بتوانیم سیما و منظر شهری را به آرامش برسانیم.

به گفته وی،   به همین خاطر، تحقیق و پژوهشی شکل گرفته که بر مبنای آن آثار حذفی، مرمتی و نمونه‌هایی که نیازمند جا به جایی هستند، کاملا مشخص شده‌اند و کار در ماه‌های آینده، طی این طرح پژوهشی دنبال خواهد شد.

بهسازی روکش آسفالت ۷۰۰ معبر منطقه ۵ 

«محمود کلهری» شهردار منطقه ۵ با اشاره به رصد دائم وضعیت معابر در تمامی محلات منطقه گفت: طی بازه زمانی ۳۰ روزه در ۷۰۰ نقطه از سطح منطقه عملیات لکه گیری و روکش مکانیزه صورت گرفته است.

 وی افزود: فعالیت های عمرانی به طور منظم و دقیق در سطح منطقه برگزار می شود و با رصد ۲۴ ساعته منطقه به دنبال رفع مشکلات احتمالی هستیم.  

کلهری افزود: در ادامه فعالیت های معاونت فنی و عمران، تراش و روکش و لکه گیری آسفالت به صورت مکانیزه و غیر مکانیزه هر شب و روز و ایام تعطیل، بی وقفه و پیگیرانه در تمامی محلات منطقه۵ در حال انجام است.  

وی به لکه گیری آسفالت در بیش از ۷۰۰ نقطه از منطقه اشاره کرد و افزود: طی بازه زمانی ۳۰ روزه، لکه گیری آسفالت در بیش از ۷۰۰ نقطه از محلات این منطقه و روکش مکانیزه طی ۲۷ عملیات در خیابان آیت الله کاشانی، رمپ شهید باکری و خیابان احمد کاشانی صورت گرفت.  

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: در جریان این عملیات یکماهه بیش از ۴۶۱۷ تن آسفالت جهت لکه گیری در ۳۸ کیلومتر از معابر منطقه ۵ به کار رفته است که این عملیات در تمامی روزهای سال نیز ادامه خواهد داشت.

 وی گفت: اکیپ اجرایی که مسئول نظارت و انجام عملیات پخش و روکش آسفالت در منطقه است، تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی شهروندان و زیبایی سیما و معابر شهری به کار می گیرد.

ویدئوکلیپ های خواهری منتشر شد

همزمان با دهه کرامت از سوی فرهنگ‌سرای خانواده ویدئوکلیپ های خواهری در قالب ویژه برنامه «خورشید و ماه» تهیه و منتشر شد.
 
این ویدئوکلیپ های با موضوع فواید و اثرات مثبت داشتن خواهر در زندگی در راستای افزایش جمعیت و اشاعه فرهنگ فرزندآوری به صورت فیلم کوتاه، سخنان کارشناسان مجرب حوزه روانشناسی از جمله ثریا علوی نژاد و شهرزاد سپه پور تهیه شده است.  

سیاست‌های کلی جمعیّت از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی با توجه به اهمیّت مقوله جمعیّت در اقتدار ملّی، پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیت کنونی کشور به عنوان یک فرصت و امتیاز به منظور جبران کاهش نرخ رشد جمعیّت و نرخ باروری در سال‌های گذشته، ابلاغ شد.

ویدئوکلیپ های خواهری در فضای مجازی فرهنگسرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade@ و همزمان در صفحه‌های مجازی مراکز مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی و هنری در دسترس است.
همچنین لینک دسترسی علاقه مندان به ویدئو کلیپ های خواهری در آپارات به شرح ذیل است.  
فیلم کوتاه:  https://www.aparat.com/v/kUNpr
سخنان ثریا علوی نژاد:  https://www.aparat.com/v/۹yHRU
سخنان شهرزاد سپه پور: https://www.aparat.com/v/nmYrt

«بهار قلب ما» منتشر شد
باشگاه نوجوانی پیرنگ 

فرهنگسرای امید به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا(ع) سومین اثر تصویری خود به نام «بهار قلب ما» را تولید و در فضای مجازی به نشانی farhangsara_omid منتشر کرده است.  

نوجوانان باشگاه پیرنگ در حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) این سرود را با حال و هوایی معنوی ضبط کرده‌اند.  
سجاد ساجدی تهیه‌کننده و کارگردان، محمدجواد اللهی‌پور شاعر، رضا حق‌گوی آهنگساز و
امیر نجاتی مربی فنی از عوامل تولید «بهار قلب ما» هستند.
باشگاه نوجوانی پیرنگ که به همت فرهنگسرای امید تأسیس شده، پس از چندین مرحله استعدادیابی و کشف علاقه‌مندی اعضای خود، گروه سرودی را با حضور نوجوانان تشکیل داده است.  
این گروه تاکنون آثار تصویری متنوعی را در مناسبت‌های مختلف تولید کرده است که از آن جمله می‌توان به «مراد جهان» به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و «سلام بر قدس» به مناسبت روز قدس اشاره کرد.  

برچسب‌ها شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه نوزده تهران امام رضا شهر تهران مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه سه تهران امام رضا شهرداری منطقه سه تهران امام رضا شهر تهران مدیریت شهری ساختمان ناایمن حمل و نقل عمومی ناایمن و پرخطر شهرداری منطقه شهرداری تهران جمع آوری سگ ها شهردار منطقه بهره برداری شهر تهران برنامه ها منطقه ۱۷ امام رضا لکه گیری رفع خطر منطقه ۴ منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان