Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک مرکزی روسیه هشدار داد که سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطرناکترین سرمایه گذاری است و ممکن است ضرر و زیان وحشتناک باشد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از تسنیم، الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را خطرناکترین استراتژی سرمایه گذاری خواند.

بر اساس این گزارش، وی در مصاحبه با روزنامه کومسومولسکایا پراودا Komsomolskaya Pravda گفت: (انباشت) دارایی های فرضی رمزارز مطمئناً خطرناکترین استراتژی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت آنها بسیار ناپایدار است، ضرر و زیان ممکن است وحشتناک باشد. بانک مرکزی هرگز توصیه نمی کند که کجا سرمایه گذاری کنید اما در این مورد خاص - در اینجا قطعاً نباید [سرمایه گذاری] کرد.

به گفته این مقام روسیه، سپرده های بانکی یکی از بهترین استراتژی های پس انداز محافظه کارانه است.

نابیولینا گفت: بسیاری از مردم به بورس اوراق بهادار هجوم آورده اند ، بازده در اینجا بیشتر است اما باید همیشه بخاطر داشت که خطراتی نیز وجود دارد. لازم است محصولات را دقیقاً بررسی کنید ، نگاهی انتقادی به تبلیغات داشته باشید، به ویژه هنگامی که به شما گفته می شود که این خطرات در اینجا وجود دارد، در حالی که بازده بالا است، اما به این ترتیب جواب نمی دهد.

وی در ادامه تاکید کرد که هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، خطرات خاصی نیز وجود دارد.

نابیولینا گفت: پس از سقوط قیمت بیش از حد (املاک) در بازار، نقدینگی [به معنای امکان فروش سریع آن] نیز تضمین نمی شود. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که پس انداز شما کمتر شده و بازگرداندن آن به منابع مالی تا حدودی چالش برانگیز باشد.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سپرده بانکی ارز رمز پس انداز سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با استاندار قم با اشاره به اینکه این بانک در یک سال گذشته مبلغی بالغ بر ۵۰ همت تسهیلات قرض الحسنه در کل کشور پرداخت کرده گفت: در حال حاضر مجموعه بانک ملی در چند پروژه سرمایه‌گذاری در استان قم مشارکت می‌کند.

وی همچنین در این دیدار گفت: تلاش می‌کنند تا میزان تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات خرد در سطح استان قم را افزایش دهند.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم با تاکید بر اینکه لازم است مبلع و تعداد ارائه تسهیلات قرض الحسنه در استان قم افزایش یابد گفت: در شش ماه گذشته با بیش از ۳هزار نفر از مردم استان قم در قالب ملاقات مردمی دیدار داشته که بیش از ۱۹۰۰ نفر آنها خواستار تسهیلات بودند.

وی همچنین از مدیرعامل بانک ملی ایران خواست تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را به قم معرفی کند تا در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری‌هایی با رقم‌های بالا انجام دهند چرا که این اقدام باعث می‌شود نرخ ۸ درصدی بیکاری در قم تعدیل شود.

آقامیری وجود تعداد زیاد اتباع در قم را یکی از عوامل بالا رفتن نرخ بیکاری در استان قم دانست و گفت: در صورتی که شرکت سرمایه گذاری از سوی بانک ملی در قم معرفی شود این قول را می‌دهیم تا مجوز فعالیت‌های آنها را در کمترین زمان ممکن اخذ کنیم.

همچنین تسریع در بهره‌برداری و تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار بود که با پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار مقرر شد موافقت و تاییدیه از آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی ایران گرفته شود و در سرمایه‌گذاری و تکمیل این پروژه مشارکت کند.

عملیات اجرایی طرح کمربندی کنار گذر غربی قم تهران و آزادراه قم _سلفچگان _ راهجرد_ اراک با نام سردار شهید سلیمانی که با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر قم از مسیر آزادراه قم – تهران، جاده قدیم قم – تهران و محور قم سلفچگان از خرداد سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با گذشت بیش از سه سال، هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد