Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی ساعت پنج بامداد فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد.

همچنین مراسم جشن میلاد ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه با سخنرانی رییس جمهوری منتخب در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. 

امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم جشن شب میلاد همراه با قرائت زیارت امین الله، حدیث کسا و مدیحه سرایی برگزار می شود و تولیت آستان حضرت معصومه (س) نیز در این جشن سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس این گزارش با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، آستان قدس رضوی نیز با افزایش نظارت ها، بستر زیارت همراه با تدابیر سلامت را ایجاد کرده است.

ضدعفونی کردن مکرر صحن ها و رواق ها، توزیع ماسک بین زائران و آماده نمودن مقدار قابل توجه مایع ضدعفونی کننده دست از جمله تدارکات ویژه برای امشب و سالروز ولادت حضرت امام هشتم (ع) است.

همچنین نحوه چیدمان فرش ها در اماکن متبرکه به گونه ای است که فاصله گذاری اجتماعی بین زائران به طور کامل رعایت می‌شود.

افزایش تعداد خادمان سلامت نیز از دیگر تدابیر برای برگزاری جشن های سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) است.

برچسب‌ها مشهد حرم امام رضا امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد حرم امام رضا امام رضا مشهد حرم امام رضا امام رضا امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد

رضا خوش تراش پسندیده مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: همزمان با فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) بنا بر یکی از فرمایشات ویژه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با موضوع شکست آمریکا در قالب یک طرح گرافیکی تازه ترین تولید خود را رونمایی کرده است، این طرح با وام گرفتن از این سخن از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «شن‌ها مامور خدا بودند» تولید شده است.

خوش‌تراش پسندیده با بیان اینکه موضوع شکست و درهم کوبیده شدن استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب، کنش‌های فرهنگی و سیاسی را پیش رو دارد لذا این اداره برخود واجب دانست که این موضوع اهمیت ویژه ای برای بسیج داشته و در همین راستا بایستی تولیدات فاخر و ویژه ای را در دستور کار قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری که همگی از جهان بینی والایی برخوردارند، اداره هنرهای تجسمی بسیج در نظر داشته که در راستای منویات ایشان این نوع محتواها و طرح ها را به منصه ظهور دربیآورد.

جهت دریافت فایل طرح ها به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد