Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: ۱۴۰ نفر در سنندج، ۱۱ بیمار در سقز، ۲۲ نفر مریوان، ۵ نفر قروه، ۴ بیمار در بیجار، ۱۸ بیمار در کامیاران، ۱۰ بیمار دیواندره و ۱۴ بیمار در بانه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزار و ۳۶۳ نفر بر اثر بیماری ابتلا به این ویروس فوت شده‌اند.

او خاطرنشان کرد:: از زمان شیوع کرونا تا امروز ۵۴۸ نفر در سنندج، ۲۵۰ نفر در سقز، ۱۰۶ نفر در قروه، ۷۸ نفر در کامیاران، ۱۰۶ نفر در بانه، ۷۷ نفر در دیواندره، ۶۱ نفر در بیجار، ۱۱۴ نفر در مریوان، ۲۰ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد

مدیر حج و زیارت استان کردستان از مشخص شدن زمان اعزام زائران حج عمره این استان به سرزمین وحی خبر داد.

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان، اظهار کرد: پس از گذشت ۱۰ سال اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته خواهد شد که در مرحله اول اعزام‌ها سه کاروان از استان کردستان در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت سال جاری از محل فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های کردستان مربوط به شهرهای سنندج، سقز و بانه است، افزود: گروه اعزامی از شهرستان سنندج در ساعت ۱۳:۳۰ روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت از محل پایانه مسافربری سنندج‏ - تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت، جنب مرکز تعویض پلاک) به سمت تهران حرکت خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان کردستان ادامه داد: گروه اعزامی از شهرستان سقز نیز ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه، سوم اردیبهشت از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی به سمت تهران برای اعزام به سرزمین وحی حرکت می‌کنند.

شیرزادی اضافه کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه سوم اردیبهشت از محل خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

وی گفت: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده است که در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.

کد خبر 746629

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران