Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در گفتگویی از تبدیل وضعیت حدود هزار نفر از خانواده ایثارگر ورزش و جوانان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برنا، سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در گفتگویی از تبدیل وضعیت حدود هزار نفر از خانواده ایثارگر ورزش و جوانان سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت ثامن الحجج امام رضا (ع)، در این خصوص گفت: پیرو ابلاغ «قانون تفسیر بند «و» ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (موضوع ابلاغیه شماره 91698 مورخ 15/8/1399)» با موضوع «استخدام رسمی افراد مشمول ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 3/4/1386 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن که در زمان حاکمیت قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب 25/10/1389 به صورتی غیر از استخدام رسمی به کارگیری شده اند بر اساس شرایط مندرج در بند «و» ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و اصلاحات بعدی آن» و حسب الامر مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سلطانی فر در راستای اجرای ابلاغیه یاد شده و حمایتهای بی دریغ ایشان و سرکار خانم فرامرزیان معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و کلیه مدیران محترم ستادی و واحدهای تابعه در ادارات کل ورزش و جوانان در استانها به ویژه هسته مرکزی گزینش، موضوع در دستور کار قرار گرفته و روند اداری آن آغاز گردید.

قاسمی افزود: مایه افتخار و مباهات است که اعلام نماییم تاکنون در سایه تلاش و همت همه مسئولین و مدیران دلسوز نسبت به ایثارگران معزز جامعه ورزش و جوانان کشور، 974 ایثارگر تبدیل وضعیت شده اند که برای همه آنان آرزوی موفقیت داریم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با تأکید بر ادامه روند اداری اجرای کامل ابلاغیه مذکور در راستای انجام وظیفه حرفه ای و اخلاقی عنوان کرد: مجموعه وزارت ورزش و جوانان برای خدمت به جامعه ایثارگر هیچ گاه درنگ نکرده و با انسجام و همدلی برای خدمت به آنان هر چه در توان دارند انجام خواهند داد.

وی در پایان با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد، ضمن آرزوی اعتلا و بالندگی ایران و ایرانی در همه عرصه ها، خاطرنشان کرد: علی‌ رغم تلاش‌ های دشمنان اسلام با هدف عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات، مردم بصیر کشور که دوستدار نظام و انقلاب اسلامی هستند، با عشق و انگیزه و به خاطر تداوم راه شهدا در انتخابات حضور پیدا کرده و افتخاری دوباره را خلق کردند و به فضل خدا همچنان ادامه دهنده راه و مسیر شهدا خواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاور وزیر ورزش ورزش و جوانان تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پیامی، درگذشت حاج رجبعلی دهنوی، پدر بزرگوار شهیدان علی‌ اکبر، حمید و حسین دهنوی را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم، تسليت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   انا لله و انا الیه راجعون   درگذشت حاج رجبعلی دهنوی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌ اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.   این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم است و نام نیک‌ او در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.   این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم، تسلیت می‏‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان، علوّ درجات و همنشینی با فرزندان شهید خود و برای عموم بازماندگان معزّز، صبر و سلامتی مسئلت دارم.   سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید