Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:41:39 GMT

مهدی قایدی؛ اینبار تاثیرگذاری در ثانیه صد و دهم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۸۶۶

مهدی قایدی؛ اینبار تاثیرگذاری در ثانیه صد و دهم

مهدی قایدی اولین توپی که لمس کرد را به پاس گل برای خودش تبدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تکنیکی استقلالی‌ها اگرچه در بازی با پدیده جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشت، اما فقط چند ثانیه بعد از ورود به زمین بار دیگر تاثیرگذاری اش را نشان داد.
مهدی قایدی بعد از دیدارهای مقدماتی جام جهانی در بحرین همراه با سایر ملی پوشان ایران به کشور برنگشت و چند روزی از فرهاد مجیدی اجازه گرفت تا به دوبی برود و استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تکنیکی استقلال بعد از استراحت چند روزه دیروز به محل تمرین رفت و  یک جلسه با آبی ها تمرین کرد.


به همین خاطر فرهاد مجیدی تصمیم گرفت قایدی را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار ندهد. در بین دو نیمه اما با توجه به گره خوردن کار برای استقلال، سرمربی آبی ها قایدی را به زمین فرستاد و البته نتیجه هم گرفت.


تنها 110 ثانیه بعد از ورود قایدی به زمین این بازیکن اولین توپ را در اختیار گرفت و با نفوذی زیبا خط دفاع پدیده را بهم ریخت. قایدی بعد از ورود به محوطه جریمه درست در جایی قرار داشت که شگردش شوتزنی از آنجا است. از سوی دیگر او می‌توانست در سوی دیگر میدان ارسلان مطهری را صاحب توپ کند تا او شوت نهایی را به سمت دروازه بزند. قایدی اما تصمیمی را گرفت که جالب بود.


او با یک پشت پا آرمان رمضانی را صاحب توپ کرد و همین موضوع باعث فریب 4 مدافع پدیده شد. شوت‌ آرمانی رمضانی نیز به زیبایی تور دروازه پدیده را به لرزه در آورد تا قایدی بعد از 110 ثانیه با اولین لمس توپ اثرگذاری فوق العاده خود را در ترکیب استقلال نشان بدهد.

 

 

استقلال تهران مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قایدی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!