Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته مسابقات گفت: به واسطه مکاتباتی که با فیفا انجام شد پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شرایط لیگ تغییر پیدا کرد و قبل از شروع لیگ قهرمانان، تیم‌ها می‌توانند با خیال راحت نقل و انتقالات را انجام بدهند و بعد از آن هم لیگ شروع می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اظهارات رییس کمیته مسابقات، این ذهنیت را به وجود آورد که تاریخ نقل و انتقالات لیگ برتر که پیش‌تر تعیین شده بود تغییر کرده است در حالی که این چنین نیست و تیم‌ها از ۲۳ مرداد تا ۱۶ آبان فرصت خواهند داشت بازیکن جدید جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شهریور ماه برگزار می شود سه تیم ایرانی حاضر در این مسابقات می توانند بازیکنان جدید را به ترکیب اضافه کنند.

سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از شروع نقل و انتقالات مصوبه جذب بازیکن و مربی خارجی را به همه تیم‌های لیگ برتری ابلاغ کند. در این صورت سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم این فرصت را پیدا خواهند کرد که بازیکن جدید خارجی به ترکیب اضافه کنند.

فصل جدید بازی‌ها از دوم مهر آغاز می‌شود. همچنین فصل جدید فوتبال ایران پیش از فرا رسیدن دهه سوم مرداد ماه به پایان می رسد. لیگ برتر در دهه اول مرداد ماه به پایان می رسد و در دهه دوم مرداد ماه هم شاهد برگزاری دیدارهای پایانی جام حذفی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سهیل مهدی لیگ برتر نقل و انتفالات نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آنها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد