Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا جلسه فوق العاده مجمع باشگاه استقلال ظرف 48 ساعت آینده برگزار خواهد شد

اختصاصی طرفداری / مجمع باشگاه استقلال چهارشنبه این هفته در حاشیه جلسه هیات دولت برگزار می شود و وزرای ورزش، اقتصاد و دادگستری در مورد وضعیت استقلال تصمیم گیری می کنند.

 به گزارش طرفداری، در حالی که اختلاف در مجموعه آبی شدت گرفته و شرایط این باشگاه نگران کننده شده است، شنیده می شود روز چهارشنبه در جلسه فوق العاده مجمع باشگاه استقلال، وضعیت این باشگاه مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دژپسند وزیر اقتصاد، سلطانی فر وزیر ورزش و آوایی وزیر دادگستری که اعضای مجمع باشگاه استقلال هستند، قرار است روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت، درباره وضعیت این باشگاه تصمیم گیری کنند.

در حال حاضر مهدی عبدیان، آصفی و حجت نظری اعضای هیات مدیره استقلال هستند و با خروج اسماعیل خلیل زاده از هیات مدیره، مجموعه آبی برای تکمیل چیدمان هیات مدیره اش به دو عضو جدید نیازمند است.

گفته می شود در جلسه فوق العاده مجمع باشگاه استقلال علاوه بر هیات مدیره، تکلیف ابهامات دیگر نیز مشخص خواهد شد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جلسه فوق العاده مجمع مجمع باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد