Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته، در اعتراض به انتصاب محسن آشوری برای سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون، امروز به اردوی تیم ملی نیامد.

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، دیروز حکم محسن آشوری را برای سرپرستی نایب رئیسی امضا کرد. انتصابی که وقتی زمزمه اش، شنیده شد، خیلی ها پیش بینی ورود کاراته به حاشیه، آن هم ۴۰ روز مانده به المپیک توکیو، را کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی که خیلی زود، رنگ واقعیت گرفت و امروز سید شهرام هروی سرمربی که تیم ملی کاراته با او افتخارات زیادی کسب کرده و به آقای هت تریک در جامعه کاراته معروف است در تمرینات حاضر نشد تا اعتراضش را به انتصاب جدید رئیس فدراسیون کاراته نشان دهد.

کاراته ایران با رفتن دبیر پیشین از فدراسیون، روزهای آرام و بی حاشیه ای را سپری کرد و در این بین به موفقیت های بزرگی هم رسید، از آن جمله می توان به چهار سهمیه المپیک اشاره توکیو کرد.

حالا سوال جامعه کاراته این است که چرا طباطبایی با وجود اطلاع از شرایط و اختلاف نظر بین آشوری و بعضی همکارانش در فدراسیون از جمله سرمربی تیم ملی دست به چنین اقدامی آن هم در آستانه المپیک زده؟

امیدواریم مسولان ورزش که روی کاراته در المپیک توکیو حساب ویژه ای باز کرده اند هرچه زودتر دوباره آرامش را به کاراته برگردانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کاراته فدراسیون کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته

به گزارش قدس آنلاین، علی کشفیا در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۹ فروردین با حضور ۱۶ ورزشکار در تبریز خبر داد و اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سال جاری از ۲۹ فروردین با حضور صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، محمدحسینی جد، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی، مسعود امامی، میثم علی پور، میثم حاج بابایی، عیسی زیراهی و داوود علیپوریان در تبریز آغاز می‌شود و تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی درباره حضور مرتضی مهرزاد قد بلندترین مرد ایران و رمضان صالحی در اردو پس از آسیب دیدگی گفت: رمضان صالحی به دلیل عمل جراحی کتفش و مرتضی مهرزاد نیز به دلیل آسیب دیدگی کتف امکان حضور در چند مرحله اردوی آمادگی را نداشتند که در حال حاضر آسیب دیدگی مرتضی مهرزاد بعد از انجام چند مرحله فیزیوتراپی برطرف شده و مشکلی برای حضور در اردوی آمادگی ندارد، اما رمضان صالحی به دلیل پاره گی تاندون و عمل جراحی کتفش هنوز آسیب‌دیدگی‌اش به طور کامل برطرف نشده و وضعیتش برای حضور در اردوهای بعدی بستگی به شرایط او در تمرینات دارد تا مشخص شود که می‌تواند ادامه دهد یا خیر؟

کشفیا در پاسخ به این پرسش که ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس چه زمانی مشخص خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: تا خرداد لیست نهایی نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد. البته برای این که بتوانیم بهترین نفرات را به پاریس اعزام کنیم هفت مرحله اردو پیش بینی شده که در جریان این اردوها بازیکنانی که از هر لحاظ آمادگی و شایستگی اعزام به پارالمپیک را داشته باشند در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: تیم ملی والیبال نشسته مردان تاکنون موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی در پارالمپیک شده است، سعی داریم در این دوره نیز با اعزام بهترین و باتجربه‌ترین بازیکنان برای هشتمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
  • قهرمان سابق کاراته قم سرمربی تیم ملی امید شد
  • کادرفنی تیم‌های ملی کاراته معرفی شدند