Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:53:01 GMT

مردم مراغه پیروزی رئیس‌جمهوری منتخب را جشن گرفتند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۱۴۶

مردم مراغه پیروزی رئیس‌جمهوری منتخب را جشن گرفتند

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه شامگاه دوشنبه و همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در این آیین اظهار داشت: بصیرت عاشورایی ملت ایران حماسه‌ای در ۲۸ خردادماه خلق کرد که نتیجه آن امنیت و آرامش کشور خواهد بود.

مسعود فرجام با اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر خوش درخشیدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، افزود: قبل از انتخابات همه بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند اما ملت علاوه بر آن دست به انتخاب اصلح زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز نیز مفتخریم که به سیدی ساده‌زیست رای داده‌ایم و گفتمان انقلاب و ولایت را در شب میلاد حضرت ثامن‌الحجج جشن می‌گیرم؛ ضمن آنکه بر خود وظیفه می‌دانم تا از همه فعالان ستاد آیت‌الله رئیسی در سطح شهرستان قدردانی کنم. 

وی با اشاره به تشکیل کمیته‎‌های مختلف در ستاد آیت‌الله رئیسی در مراغه، اضافه کرد: از جمله این کمیته‌ها می‌توان به «شورای هم‌اندیشی متشکل از ریش‌سفیدان، فرهنگیان در دو بخش خواهران و برادران، صنعتگران و تولیدکنندگان، وکلا و حقوقدانان، مهندسان، کشاورزان و بازاریان اشاره کرد.

فرجام تصریح کرد: کمیته‌های دیگری نیز با عناوین و تخصص‌های مختلف دیگر همچون فضای مجازی، ایثارگران و رزمندگان، هیات‌های حسینی، کمیته سلامت و جامعه مبلغان، کارمندان و کارگران، پشتیبانی و اداری، جوانان، دانشگاهیان، جهادگران، نخبگان و رای‌اولی‌ها در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه تشکیل شده بود.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های روستایی، ستاد مجزای شهر خداجو، برپایی محافل سخنرانی، هماهنگی با نهادها و سازمان‌ها و دیدار با کاندیداهای شورای اسلامی شهر برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری موجب شد تا هزینه‌های تبلیغاتی کنترل شود و ۵۷ درصد از رای‌هندگان مراغه «آیت‌الله رئیسی» را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام طلایی: به اسلام واقعی عمل کنیم

حجت‌الاسلام هادی طلایی از روحانیان جوان مراغه نیز در این آیین گفت: اگر به دنبال جلب رضایت خالق باشیم، رضایت مخلوق نیز جلب می‌شود و بر همین اساس باید به اسلام واقعی عمل کنیم.

وی با تاکید بر صادق بودن با مردم و پیروی از دستور قرآن و اسلام، اظهار داشت: هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و خوشحالیم که دولتی انقلابی می‌خواهد روی کار بیاید و در مسیر انقلاب خمینی کبیر گام بردارد. 

خطیب جوان مراغی بیان کرد: امام خمینی (ره) هدفش برافراشته شدن پرچم دین، پیروی از قرآن و حمایت از قشر ضعیف جامعه بود و امروز نباید از این اهداف فاصله بگیریم. 

حجت‌الاسلام طلایی تاکید کرد: همه در ظاهر از اسلام می‌گویند اما باید اسلام واقعی را پیروی کنیم و این توصیه امام رضا(ع) است که «اسلام واقعی را درک کنیم و به مردم بیاموزیم». 

وی این را هم اظهار داشت که اگر مردم زیبایی اسلام را درک کنند، سبک زندگی اسلامی را در پیش می‌گیرند ولی باید عمل به آن از سوی مسئولان را نیز ببینند. 

به گزارش ایرنا جمع کثیری از مردم مراغه در این جشن حضور داشتند و مسابقه کودکانه، اجرای موسیقی، مولودی‌خوانی و نورافشانی از بخش‌های مختلف آن به شمار می‌رفت.

 
 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مراغه انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مراغه آیت الله رئیسی اسلام واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

تابناک _ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: شکست‌های طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیر قابل جبران است
  • رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • رئیسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • رئیسی: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است