Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:31:10 GMT

جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۱۶۵

جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس

خانه ملت: مجید نصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز کمیسیون بررسی مسائل فرهنگی با رویکردها، اولویت‌ها و ماموریت‌های کمیسیون در طول یک سال گذشته مورد بررسی قرار داد و مقرر شد نقش نظارتی کمیسیون فرهنگی بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: در ادامه نشست برنامه‌های فرهنگی متناسب با رویکردهای دولت جدید مورد توجه قرار گرفت و عملکرد دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و هنری که به نحوی کمیسیون فرهنگی آنها را پیگیری و نظارت می‌کند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرایی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی مجموعه‌های فرهنگی لازم بود کمیته‌های تخصصی نظارت کارشناسی و عمیق‌تری داشته باشند و در عین حال آرایش جدید بخش نظارتی کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران

تین نیوز

 در اولین جلسه کمیسیون موافقت اصولی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، در سال جاری ۳۷ پرونده با موضوع موافقت اصولی مجتمع های خدماتی و رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: در اولین جلسه کمیسیون موافقت اصولی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، ۲۷ پرونده در خواست موافقت اصولی، ۶ پرونده به جهت درخواست تمدید از پیش صادر شده و چهار پرونده درخواست صدور پروانه بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.

خضری افزود: تمرکز این جلسه بر درخواست های موافقت اصولی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بود که اعضا با در نظر گرفتن اولویت ها بالاخص مباحث ایمنی و در جهت بهبود و ارتقای خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تسهیل در امور مربوط به حمل و نقل جاده ای استان تهران به بررسی موارد مطروحه پرداختند.

گفتنی است در این جلسه که به ریاست مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و در دفتر وی تشکیل شد، معاون توسعه منابع و مدیریت، روسای ادارات حقوقی، بازرگانی، حریم راه و کارشناسان مربوطه حاضر بودند.

مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مراکزی هستند که در مسیر جاده ها و بزرگراه ها قرار دارند و به منظور ارائه خدمات مختلف به رانندگان و مسافران طراحی شده اند.

این مجتمع ها شامل امکاناتی نظیر رستوران ها، کافه ها، فروشگاه ها، سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین و گاهی اوقات هتل یا محل استراحت می شوند.

هدف از ایجاد این مراکز، فراهم آوردن فضایی امن و راحت برای استراحت و تجدید قوا، تأمین نیازهای اولیه و افزایش ایمنی سفر با کاهش خستگی رانندگان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»