Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در دیداری که پیش از آن حواشی زیادی در رابطه با اختلاف مدیریت باشگاه و کادرفنی داشت و برق ورزشگاه آزادی نیز قطع می‌شد، سه امتیاز کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های استقلال را آرمان رمضانی در دقیقه ۴۸ و مهدی قایدی در دقیقه ۱۶+۹۰ به ثمر رساند. در دقیقه ۸۴ با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود ۷ دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای ۴ دقیقه بازی را متوقف کند. در مجموع داور مسابقه برای نیمه دوم ۱۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (۹۰ - آرش داج‌لیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۴۶ - مهدی قایدی)، وریا غفوری (۴۶ - محمد دانشگر)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست (۵۹ - حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (۵۹ - صادق صادقی)، امیرحسن جعفری (۵۹ - حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (۸۳ - محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (۶۹ - احمد الجبوری) و عرفان معصومی.

داور: کمیل غلامی

نیمه اول
دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی روی دروازه پدیده با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: مهرداد بایرامی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که توپ او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: امیرحسن جعفری با عبور از عارف غلامی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۴۲: عرفان معصومی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۴: وریا غفوری در محوطه جریمه پدیده اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم توسط میلاد فراهانی مهار شد.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی مهدی‌پور ارسالی را روی دروازه پدیده داشت که ارسلان مطهری روی تیر دوم ضربه سر را به قصد گشودن دروازه پدیده زد که علی نعمتی از روی خط دروازه توپ را برگرداند.

نیمه دوم
دقیقه ۴۸: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه استقلال با پاس پشت مهدی فرصت را برای گلزنی آرمان رمضانی مهیا کرد تا این بازیکن به زیبایی دروازه پدیده را باز کند.

دقیقه ۵۱: ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شده بود که شوت فنی مهدی قایدی را فراهانی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۳: این بار مهدی قایدی کرنری را روی دروازه پدیده ارسال کرد که ضربه سر مرادمند راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه ۵۵: محمدرضا فلاحیان قصد داشت با شوتی ناگهانی دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۱: از سمت راست ارسالی روی دروازه پدیده انجام شد که سیاوش یزدانی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر بی دقت او فاصله زیادی با چارچوب دروازه داشت.

دقیقه ۶۳: ارسال دیگری روی دروازه پدیده توسط قایدی از روی نقطه پنالتی صورت گرفت که این بار چیزی به باز شدن دروازه این تیم نمانده بود، اما ضربه سر دانشگر از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۱: مسعود ریگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۲: محمد نادری با خطا روی یوسف وکیا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود ۷ دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای ۴ دقیقه بازی را متوقف کند که داور مسابقه ۱۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

دقیقه ۱۰+۹۰: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در یک رفت و برگشت به علی نعمتی رسید و ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۱۵+۹۰: احمد الجبوری شوتی سنگین را روانه دروازه استقلال کرد که ابتدا سیدحسین حسینی و سپس تیر دروازه مانع باز شدن دروازه این تیم شدند.

دقیقه ۱۶+۹۰: ارسلان مطهری روی یک ضد حمله مهدی قایدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی دروازه پدیده را باز کرد.

استقلال با برگزاری این دیدار معوقه خود تعداد دیدارهایش را با سایر تیم‌ها برابر کرد و امتیازش را به عدد ۴۰ رساند تا در چله تابستان در جدول رده‌بندی ۴۰ امتیازی و چله‌نشین شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پدیده مهدی قایدی آرمان رمضانی روی دروازه پدیده دروازه استقلال ورزشگاه آزادی مهدی قایدی دقیقه بازی ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دوستانه امشب میزبان هلند بود. این دیدار با برتری نارنجی‌پوشان آغاز شد اما آلمان توانست خیلی زود به گل مساوی برسد. در دقایق پایانی بازی هم شاگردان یولیان ناگلزمان گل دوم و برتری را هم زدند و به پیروزی ۲-۱ رسیدند.

در دقیقه ۴ هلند میزبان را غافلگیر کرد و روی یک حمله سریع به گل رسید. سانتر ممفیس دیپای به ورمین رسید و او با یک والی زیبا دروازه تراشتگن را باز کرد.

برتری هلندی‌ها اما دوام زیادی نداشت. در دقیقه ۱۱ روی پاس جمال موسیالا، میتلشتات از پشت محوطه توپ را به سمت دروازه مهمان شلیک کرد و توانست به گل مساوی برسد.

پس از گل آلمان ابتکار عمل را در دست گرفت و چند بار به دروازه هلند نزدیک شد. در دقیقه ۱۸ ضربه بی‌جان گوندوگان را وربروگن، دروازه‌بان بدون مشکل خاصی مهار کرد.

۵ دقیقه بعد هم آندریش فرصت داشت اما شوت این بازیکن را وربروگن به راحتی نصیب خود کرد.

در دقایق باقی‌مانده از نیمه اول توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و هر تیم فقط موفق به خلق یک موقعیت شد. یکی از موقعیت‌ها برای هلند بود که ضربه سر دلیخت در دقیقه ۳۳ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دیگری در دقیقه ۳۷ نصیب هاورتز شد که روی پرتاب توپ از سمت ویرتز در محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌اش را وربروگن دفع کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری هلند شروع شد. در دقیقه ۵۱ سانتر ورمین را آندریش با ضربه سر دفع کرد اما توپ به مالن رسید. او فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشت ولی تراشتگن به خوبی توپ را مهار کرد.

سه دقیقه بعد بلیند پس از همکاری با دیپای در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه تراشتگن به اوت رفت.

در دقیقه ۶۲ مالن پس از حرکتی عالی، دیپای را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد اما ضربه ستاره اتلتیکو مادرید از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد نوبت به آلمان رسید. میتلشتات می‌توانست مانند گل اول، برای بار دوم دروازه هلند را باز کند اما این بار بدشانس بود و ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

در ادامه سرعت بازی کم شد و با توجه به چند تعویض از سوی هر دو تیم و تغییراتی که در بازی اعمال شد، شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۶ موسیالا در مقابل دروازه به توپ رسید اما وربروگن با حرکتی عالی توپ را دفع کرد و مانع از گلزنی ستاره بایرن شد.

در ادامه آلمان دو تعویض دیگر هم داشت و بیشتر بازی را مدیریت کرد تا اینکه در دقیقه ۸۵ ارسال کرنر از سمت تونی کروس با ضربه سر نیکلاس فولکروگ، علی‌رغم سیو دروازه‌بان اما از خط دروازه گذشت و آلمان به برتری رسید.

همین گل برای پیروزی آلمان کافی بود و آنها پس از پیروزی ۲-۰ مقابل فرانسه، هلند را هم با نتیجه ۲-۱ شکست دادند.

دیگر خبرها

  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران