Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین حسینی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. در هفته‌های اخیر تیم ما از نظر روحی شرایط خوبی نداشت و همه بازیکنان مشکل داشتند و آماده نبودیم. خدا را شکر که امروز توانستیم در دیداری که گره خورده بود، برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر، تصریح کرد: در چند سال اخیر خیلی درمورد مشکلات صحبت کردیم و دیگر خسته‌ شده‌ایم. زمین تمرین و رختکنی که در اختیار داریم در حد نام استقلال نیست. هر سال تیم در مباحث مدیریتی به مشکل می‌خورد.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از مددی یا فرد خاصی نام بیاورم و بگویم ضعیف بودند، اما هر سال همین مشکلات را داشتیم. هر مدیرعاملی که آمده به مشکل خورده و نتوانسته آنجور که باید و شاید برای استقلال کارایی داشته باشد. ما خودمان خسته شده‌ایم.

وی تصریح کرد: برخی از بازیکنان 30 درصد، برخی 50 درصد و برخی دیگر که مبلغ قراردادشان کمتر بوده تا 60درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند. من از سال 91 در این باشگاه بودم و سال‌های گذشته اینقدر مشکل نداشتیم. امسال فاجعه بوده است و شاید باور نکنید که بازیکنان جوان ما دنبال کارت به کارت هستند تا 2-3 میلیون تومان جابجا کرده و مشکلات‌شان را رفع کنند. وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد کارایی کافی را هم در زمین نخواهد داشت.

حسینی عنوان کرد: به نظر من تیم بزرگی مانند استقلال که اینقدر هوادار دارد و می‌تواند در آسیا عرضه اندام کند، حیف است که اینگونه در حقش احجاف شود. ما چیز زیادی هم نمی‌خواهیم؛ پول قرارداد و زمین تمرین را بدهد و خنده‌ دار است که بخواهیم درمورد سالن بدنسازی و استخر صحبت کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ما چند ماه دیگر با تیم الهلال بازی داریم، افزود: اگر آنها امکانات ما را ببینند به ما می‌خندند. اگر ما بخواهیم در زمین با حریف رقابت کنیم باید در شرایط برابر قرار داشته باشیم.

وی در مورد حواشی امروز باشگاه استقلال و حکم جلبی که برای مرادمند صادر شده بود، تصریح کرد: مدتی می‌گفتند که فوتبالیست‌ها پولکی هستند، اما ما شغل‌مان فوتبال است و تا سن خاصی می‌توانیم درآمد داشته باشیم. ضمن اینکه حرفه و شغل دیگری هم نداریم. همه ما خانواده داریم و بازیکنان روی پول‌های خود حساب کرده‌اند. مردامند زمانی که می‌خواست چک بدهد روی پولی که قرار بود از باشگاه بگیرد حساب کرده بود.

حسینی با بیان اینکه همه بازیکنان مشکل دارند، گفت: دلم برای بازیکنان جوان می‌سوزد که دنبال 2-3 میلیون تومان هستند. نمی‌خواهم از فرد خاصی نام بیاورم و بگویم خوب است یا بد؛ اما سوال من این است که چرا در سال‌های اخیر اینقدر مدیریت استقلال مشکل داشته است؟

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینی حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال فوتبال استقلال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تیم استقلال ملاثانی میزبان سپاهان در جام حذفی است و این نگرانی وجود دارد تا این تیم نتواند همانند بازی با فجرسپاسی شیراز ورزشگاهی برای میزبانی داشته باشد، اظهار کرد: ما یک تیم مردمی از یک منطقه محرومی هستیم. با تلاش مردم این منطقه و کلاً در قالب استان خوزستان با استعداد خودمان به لیگ دسته اول رسیده‌ایم. در شهر ملاثانی ورزشگاه داریم، از لیگ دسته سوم شروع کردیم و بعد از ۸ سال به دسته اول رسیدیم. در تمام این سال‌ها ورزشگاه ما تکمیل نشده است. تیم خصوصی هستیم ولی توانایی ساخت ورزشگاه را نداریم و باشگاه‌های خصوصی در لیگ برتر داریم که از ورزشگاه دولتی استفاده می‌کنند.

توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم

مدیرعامل استقلال ملاثانی ادامه داد: به ما اعلام شد تا زمانی که ورزشگاه ملاثانی درست می‌شود بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنید. این ورزشگاه زمین چمن خوبی نداشت که آن را درست کردیم ولی مشکل نور داشت و توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم. خدا شاهد است در پول آب معدنی بازیکنان و کادرفنی مانده‌ایم. با نداری تیم‌داری می‌کنیم. قسمتی از فوتبال کشور را نشان می‌دهیم که پول همه چیز نیست. بچه‌ها با غیرت و با شرف در خدمت تیم هستند. مقابل بهترین تیم‌های کشور ایستادند و نتیجه گرفتند. تمام هزینه تیم ما در یک فصل ۲۰ میلیارد تومان است که شامل تمامی مخارج ما از پول اعضای تیم گرفته تا سفر‌ها و رفت و آمدهای‌مان است. این پول هزینه یک بازیکن فولاد خوزستان نمی‌شود.

گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم

وی افزود: اداره کل ورزش و جونان استان خوزستان گفت مشکل نور ورزشگاه تختی را حل می‌کند ولی درست نکردند. ورزشگاه غدیر اهواز مانده بود که آن را به استقلال خوزستان دادند تا ضمن حفظ و نگهداری ورزشگاه، بازی‌های خود را در لیگ برتر برگزار کنند. در دیدار‌هایی به ما ورزشگاه داده بودند و به مسئولان آن تیم گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم که در سقوط و صعود تیم‌ها تأثیر دارد. وضعیت خود ما هم خوب نیست و باید برای ماندن در لیگ دسته اول بجنگیم. باید بازی جوانمردانه کنیم. بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت ما ورزشگاه غدیر را برای شما می‌گیریم و نامه خود را برای این ورزشگاه بزنید. هیئت فوتبال استان هم بر این موضوع تأکید کرد ولی یک روز قبل از بازی گفتند ورزشگاه را نمی‌دهیم.

گناه ما چیست که آماده بازی هستیم

حمیدی خاطرنشان کرد: از استانداری تا اداره کل ورزش و هیئت فوتبال ورود کردند ولی در روز بازی در‌های ورزشگاه باز نشد و تمامی ارگان‌ها و نهادها نظاره‌گر بودند، اما کاری نکردند تا درهای ورزشگاه باز شود و بازی لغو نشود. حالا گناه ما چیست که آماده بازی هستیم ولی برای‌مان کاری نمی‌کنند. چه کاری از دستمان بر می‌آید؟ در عرض یک روز می‌توانیم ورزشگاه بسازیم. ضمن اینکه مسئولان گفتند ورزشگاه غدیر را برای‌تان گرفته‌ایم. البته نفت مسجدسلیمان همکاری کرد و ورزشگاه داد، اما سازمان لیگ اجازه نداد، چون نفت و فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر با هم رقیب بودند. 

 باید تا پایان بمانیم

وی تصریح کرد: رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود. اگر اول فصل بود انصراف می‌دادیم ولی ۶ بازی تا پایان فصل مانده و باید تا پایان بمانیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست