Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره آخرین وضعیت لیست تهران سربلند، اظهارداشت: لیست‌های بی فرآیند نتوانستند مردم تهران را قانع کنند و لیست ائتلاف به سرلیستی آقایان چمران و سروری مورد اقبال مردم واقع و پیروزی شرینی را به جریان نیروهای انقلاب تقدیم کرد.

وی افزود: سیاست اشتراک صفر و فرایندهای ائتلاف جواب داد و ایستادگی برمنطق و اصول کار درستی بود که البته فشار زیادی از سمت سهم‌خواهان به ما وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف و عملکرد آن ثابت کرد زمانه‌ی"تصمیم‌های اتاقکی" تمام شده است، گفت: اکنون دوره رقابت پایان پذیرفته و همگی باید درکنار هم خادم مردم و انقلاب باشیم.

رسولی تصریح کرد: ائتلاف از هم‌اکنون بار دیگر اعلام می‌نماید که پذیرای همه جریان‌ها و افرادیست که دل در گرو انقلاب دارند و البته منطق و اصول را در کار تشکیلاتی ‌مقدم بر سلیقه شخصی می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات میاندوره‌ای مجلس نیز اشاره کرد و گفت: انتخاب آقای کوثری به عنوان نماینده تهران که گزینه ائتلاف نیروهای انقلاب بودند، نیز نشانه اعتماد مردم و ویژگی‌های بارز ایشان است و امیدواریم این انتخاب معقول و کارآمد و البته بی‌حاشیه کمکی برای مجلس یازدهم باشد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همچنین از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در روزهای آتی خبر داد.

کد خبر 5241370

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم امیرابراهیم رسولی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان جشن انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمد باقر قالیباف ریاست جمهوری محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی ائتلاف نیروهای انقلاب شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین در گفت‌وگویی اظهار کرد: به لطف خداوند همه تجهیزات، سلاح‌ها، آموزش‌ و نگهداری‌ها و هر آنچه که ما امروز در ارتش مشاهده می‌کنیم و علاوه بر محصولاتی که در گذشته در اختیار داشتند، محصولات نوین ارتش همگی دست‌رنج و تلاش ذهنی و مجاهدت‌های فرماندهان و دانشمندان این نیروی عظیم الهی است.

وی عنوان کرد: امیر حیدری یکی از فرماندهان بسیار موفق، مدبر، توانمند و از فرماندهان بسیار عزیز عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش‌ و مجاهدت‌های ایشان در حفظ و حراست از تمامیت ارضی این سرزمین و دستاوردهای باشکوه نظام ما قابل تقدیر و تحسین است.

گفتنی است؛ مراسم رژه روز ارتش صبح امروز (چهارشنبه، ٢٩ فروردین) با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدرحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است