Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:59:40 GMT

حشد الشعبی منطقه سامرا را از تروریست‌ها پاکسازی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۲۹۰

حشد الشعبی منطقه سامرا را از تروریست‌ها پاکسازی کرد

یگان‌های حشد الشعبی در چارچوب یک عملیات از پیش طراحی شده مناطقی در شمال غرب شهر سامرا را از حضور احتمالی گروه‌های تروریستی پاکسازی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، العهد نیوز گزارش داد یگان هایی از تیپ 314 حشد الشعبی امروز دوشنبه عملیات جستجو و بازرسی گسترده ای در منطقه القادریه در شمال غرب شهر سامرا را به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش رسانه‌های فرماندهی عملیات حشد الشعبی در سامرا در بیانیه ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، تاکید کرد : این یگان ها عمیات خود را طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام و منطقه ماموریت را به طور کامل جستجو و پاکسازی کردند.

براساس این بیانیه عملیات مذکور برای تامین امنیت منطقه و ممانعت از رخنه و فعالیت نیروهای وابسته به گروه تروریستی داعش انجام گرفته است.

از سوی دیگر فرمانده حشد الشعبی در منطقه الانبار هم تاکیدکرد شرایط در این منطقه بسیار با ثبات است چون اهالی منطقه حاضر به بازگشت بقایای گروه داعش و حتی خانواده آنها هم به منطقه خود نیستند.

به گفته حمید الهایس یکی از فرماندهان برجسته حشد الشعبی در منطقه الانبار، اهالی این استان  به هیچ عنوان حاضر به پذیرش ریسک بازگشت خانواده تروریست ها به مناطق آزاد شده نیستند چون نمی‌خواهند امنیتی را که از آن بهره‌مند شده‌اند را از دست بدهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان

وزیر کشور با بیان اینکه تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بوده‌اند، گفت: ترویست‌های اجاره‌ای مانع توسعه سیستان و بلوچستان شده‌ا‌ند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی‌ وزیر کشور عصر امروز شنبه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال ‌محمد کرمی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر کشور به منظور بررسی ابعاد حوادث اخیر تروریستی در جنوب استان به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

وحیدی در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است که تروریست‌ها تلاش می‌کنند مانع ایجاد کنند، اظهار داشت: بررسی وضعیت امنیتی و حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان در دستور کار است.

وزیر کشور با بیان اینکه  تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بوده‌اند، افزود: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان در حال انجام است که دشمنان و ترویست‌های اجاره‌ای به دنبال پیشگیری از این اقدامات هستند که بررسی این موضوعات در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • آمادگی نیروهای ارتش اصفهان باتجهیزات دفاعی پیشرفته
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد
  • هدف تروریست‌های اجاره‌ای جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • تروریست‌های اجاره‌ای تلاش می‌کنند سد راه توسعه سیستان و بلوچستان شوند
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی