Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حمید خرمدل در نشست با بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز بسیج اساتید و با یادی از استاد شهید دکتر مصطفی چمران اظهار کرد: با همه وجود از حماسه آفرینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات قدردانی می‌کنم.

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مردم پاسدار انقلاب هستند یادآور شد: مردمی که حماسه آفریدند پاسداران واقعی انقلاب و نظام هستند چرا که دشمنان برای ناامید کردن مردم و جلوگیری از حضور آنها در پای صندوق‌های رای توطئه‌ها تدارک دیدند اما موفق نشدند که باید از مردم با تمام وجود قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این فرمانده  با بیان صفاتی از شخصیت دکتر مصطفی چمران گفت: او مهاجر الی‌الله بود و برای یاری اسلام به همه نقاط سفر کرد از لبنان تا مصر و آمریکا و ایران و فلسطین هر کجا نگاه کنیم مجاهدت آن شهید والامقام دیده می‌شود.

وی گفت: چمران روح عارفانه داشت و در  او همواره حالات عارفانه ساری و جاری بود روحیه چمران همه را متعجب کرده بود در حالی که مجاهدی رزمنده بود اما روح عارفانه داشت که به خاطر آفرینش قطره اشک از پروردگار خود تشکر می‌کند.

خرمدل ادامه داد: چمران با همه جذابیت‌هایی که آمریکا داشت آن کشور را ترک کرد  و از زن و فرزند هم گذشت و عاشقانه همه مادیات و تعلقات دنیوی را کنار گذاشت.

 وی گفت: هنگامی که وزیر دفاع بود در اتاق نمی‌نشست تا دستور بدهد و تا لحظه شهادت جبهه و میدان را رها نمی‌کرد و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی میدان و نبرد با دشمن را بر هر چیزی ترجیح می‌دهد.

این فرمانده گفت: بالاترین و مهمترین کار شهید چمران علاوه بر گذشتن از همه چیز گذشتن از جان خود بود که باید از آن شهید والامقام درس بگیریم.

وی خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما امروز احتیاج به یک ازخودگذشتگی بزرگ داریم و اگر قرار است اتفاقات بزرگی در این استان رخ دهد باید از خود بگذریم و برای استان فداکاری کنیم.

این فرمانده با بیان تلاش هایی که در جهت برگزاری انتخابات سالم و آزاد در استان صورت گرفته یادآور شد: هر انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد سه وجه دارد یکی مردم دیگری نخبگان و دست آخر مدیران هستند که باید بدون تخریب و دمیدن بر اختلافات انتخابات پرشور و سالم برگزار کنیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل در انتخابات‌های استان گفت: برخی رفتارها باعث ایجاد مشکل می شود در همین انتخابات شوراهای اسلامی مشکلاتی ایجاد شد که معلوم است جایی از کار همه ما اشکال دارد و باید فرهنگ سازی شود.

خرمدل با انتقاد از عملکرد برخی مدیران و نخبگان در انتخابات خاطرنشان کرد: این تعدد و رنگارنگی طوایف در استان زیبایی‌های خاص خود را دارد که باید از وجه زیبای آن استفاده کرد و نباید به دلیل تعدد طوایف و ایلات، تشت و چند دستگی ایجاد شود.

 وی با بیان اینکه دولت ها در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی خیلی اثرگذار نیستند یادآور شد: باید در استان تحمل کردن یکدیگر را یاد بگیریم تعصبات قومی طایفه ای فامیلی استان عامل بیشتر مشکلات استان است و اختلافات سیاسی اختلافات چندان دخیل نیست.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید فرمانده سپاه فتح انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عصر امروز چهارم اردیبهشت آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم، فرهاد زیویار استاندار سابق را انسانی اخلاق‌مدار و نجیب  دانست و گفت: وی تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز  بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.
وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.
فرمانده سپاه لرستان نیز با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و  در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.
وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد..
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.
سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.
خبر در حال تکمیل است .....

دیگر خبرها

  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند