Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع خارجی استقلال از شرایط مالی باشگاه و رفتار مدیران آبی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، هرویه میلیچ، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۲ بر صفر این تیم برابر پدیده گفت: ۷ ماه است که به من بی‌احترامی شده است. درباره جزییات اکنون نمی‌توانم صحبت کنم اما به موقع روی کاغذ به آن‌ها اشاره خواهم کرد. به باشگاه رفته بودم، راجع پول بلیت‌هایی که از جیبم دادم صحبت کنم اما انگار آن‌ها نیز قرار نیست پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خیلی نکات هم در رابطه با خودم است. می‌توانید الآن از من بپرسید که چه کسی استقلال را دوست دارد و چه کسی ندارد. من اکنون معیار خوبی شده‌ام و می‌توانم به روشنی پاسخ دهم.

میلیچ درباره این ادعا که در اسباب‌کشی مصدوم شده است، گفت: این قطعا درست است. من قبل از مصدومیت هم رفتم سراغ ماساژور تا من را ماساژ دهد. هتل من معلوم نبود و من نیاز به استراحت داشتم و وضعیت نامشخص بود اما ماساژور به من گفت حتی روغن برای ماساژ نداریم. الآن هم برای بازی احتمال مصدومیت بالا است و این جا به جایی‌ها باعث مصدومیت سایرین هم می‌شود. این پیروزی، ارزشمندتر از پیروزی ۲ بر صفر بود زیرا مربی و بازیکنان به خاطر باشگاه جنگیدند و شخصیت خود را ثابت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هروویه میلیچ تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس