Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد نوازی پس از شکست دو بر صفر پدیده برابر استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و به استقلال بابت این برد تبریک می‌گویم. داور کاری کرد سه امتیاز نصیب استقلال شود.

وی افزود: دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه دوم اول بازی کمی متعادل دنبال شد اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی اشتباه خط دفاعی گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت هایی داشتیم تا بازی به تساوی کشیده شود. دو توپ‌مان به تیر دروازه حریف برخورد کرد. از بازیکنان‌مان راضی هستیم. قشنگی فوتبال به همین است.

مربی تیم فوتبال پدیده ضمن انتقاد از عملکرد داور اضافه کرد:‌ یک پنالتی به سود ما گرفته شد. این موضوع روی روند تیمی ما تاثیرگذار بود. در ۱۰ دقیقه آخر دو بار برق ورزشگاه قطع و بازی از شرایط خودش خارج شد.

نوازی تاکید کرد: این قطعی برق در روند رو به جلو تاثیرگذار بود. تیم ما در آن دقایق سوار بر بازی بود. مگر نمی دانستند امروز بازی است؟ برای فدراسیون متاسف هستم. علاوه بر این، آنها زمان بازی را هم عوض کردند و تنها دو ساعت قبل از بازی ما متوجه این موضوع شدیم. به تیم های پایین جدول اهمیت داده نمی شود و این اتفاقات رخ می دهد. اگر بالای جدول بودیم این اتفاقات سهم ما نبود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال شهر خودرو مشهد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت