Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:06:06 GMT

بادامکی: می‌توانستیم بازنده نباشیم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۴۰۹

بادامکی: می‌توانستیم بازنده نباشیم

مربی پدیده می‌گوید داور در شکست پدیده برابر استقلال نقش داشته است.

به گزارش ایسنا، حسین بادامکی عضو کادر فنی پدیده پس از شکست ۲ بر صفر این تیم برابر استقلال اظهار کرد: از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم. به نظرم داور روز خوبی را پشت سر نگذاشت و در صحنه قبل از گل دوم استقلال، به نظر من پنالتی بود و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوی ادامه داد: رفتن برق کمی در بازی ما تاثیرگذار بود اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و اگر خود را باور داشتند،  ما شکست نمی‌خوردیم. در کل روز خوب بسیاری از بازیکنان ما نبود و می‌توانستیم برنده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین بادامکی تيم فوتبال پديده مشهد استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

به گزارش "ورزش‌سه"، پیروزی در دربی اصفهان برابر سپاهان بسیار پراهمیت بود و وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، مورایس و شاگردانش با هر مصیبتی که بود موفق شدند سه امتیاز این مسابقه را با پنالتی شهریار مغانلو در دقیقه 69 به نام خودشان بزنند.

پس از این پیروزی فضای پیرامون باشگاه سپاهان و به ویژه فضای هواداری بهبود قابل توجهی پیدا کرده و انتظار می‌رود در 7 بازی باقی‌مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی دیگر فضا علیه این تیم در ورزشگاه نقش جهان نباشد.

سپاهان بلافاصله پس از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم برابر ذوب‌آهن در نقش جهان باید آماده مصاف برابر ملوان در انزلی شود که روز یکشنبه در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار خواهد شد و به همین دلیل مورایس فرصت زیادی برای آماده‌سازی شاگردانش ندارد و خیلی زود پس از پیروزی در دربی اصفهان بار دیگر بازیکنانش را به زمین چمن برد تا شرایط فنی و بدنی آنها را زیر نظر بگیرد. این در حالی است که در شرایط معمول مورایس معمولا یک روز به بازیکنانش استراحت می‌دهد ولی در این روزهای فشرده فرصت چنین کاری وجود ندارد و آنها 24 ساعت پس از پیروزی در باغ فردوس تمرین کنند.

البته در این تمرین بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن بازی کردند، با برنامه متفاوت و سبکی نسبت به سایر بازیکنان کارشان را پیش بردند.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند