Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران گزارشی از آخرین تحولات سیاست خارجی و مسائل مرتبط با وزارت امور خارجه را به وی ارائه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام سید ابرهیم رئیسی، انتخاب ایشان از جانب ملت ایران به عنوان رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، ظریف با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ضمن عرض تبریک به ایشان بابت جلب اعتماد و رأی ملت، گزارشی از آخرین تحولات سیاست خارجی و مسائل مرتبط با وزارت امور خارجه را به منتخب ملت ارائه کرد.

رئیس‌جمهور منتخب در این دیدار ضمن تقدیر از اظهار تبریک ظریف، بر اهمیت نتیجه‌گرایی در دیپلماسی بر اساس اصل حکمت، عزت و مصلحت در سیاست خارجی تأکید کرد.

برچسب ها: ظریف وزیر امورخارجه ، رئیس جمهور منتخب ، حجت الاسلام رئیسی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ظریف وزیر امورخارجه رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان درباره تحولات منطقه
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان