Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:19:17 GMT

جشن بزرگ شکرانه حماسه حضور در البرز + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۴۵۲

جشن بزرگ شکرانه حماسه حضور در البرز + تصاویر

همزمان با شب ولادت علی بن موسی الرضا (ع) جشن بزرگ شکرانه حضور با همراهی جمعی از حامیان آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم و سخنرانی ویژه "علیرضا زاکانی" در ورزشگاه بزرگ انقلاب کرج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ امروز ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۰، همزمان با شب ولادت علی بن موسی الرضا (ع) جشن بزرگ شکرانه حضور با همراهی جمعی از حامیان آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم و سخنرانی ویژه "علیرضا زاکانی" در ورزشگاه بزرگ انقلاب کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت.   به تصاویر این برنامه باشکوه نگاه می کنیم:                         این مراسم با آتش بازی خاتمه یافت.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد