Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:42:08 GMT

یورو ۲۰۲۰| اعلام ترکیب تیم‌های فنلاند و بلژیک

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۴۸۷

یورو ۲۰۲۰| اعلام ترکیب تیم‌های فنلاند و بلژیک

ترکیب تیم‌های ملی فوتبال فنلاند و بلژیک برای آخرین دیدارشان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال فنلاند و بلژیک در آخرین دیدار گروه B یورو 2020 از ساعت 23:30 امشب (دوشنبه -31 خرداد ماه) به مصاف هم می‌روند.

مارکو کانروا سرمربی فنلاند و روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک برای شروع این بازی ترکیب‌های زیر را در نظر گرفته‌اند:

فنلاند: لوکاژ هرادتسکی، پائولوس آراجورجی، دنیل اوشاگنسی، جونا تویویو، گلن کامارا، روبین لود، تیمو پوکی، تیم اسپارو، یری اورنن، جوئل پویانپالو و جوکا رایتالا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلژیک: تیبو کورتوآ، توماس فرمایلن، ددریک بویاتا، اکسل ویتسل، کوین دی‌بروینه، روملو لوکاکو، ادن ازار، جیسون دنایر، ناصر چادلی، لیاندرو تروسارد و جرمی دوکا.

قضاوت این بازی برعهده فلیکس بریش از آلمان است.

همزمان با این بازی و از همین گروه، تیم‌های دانمارک و روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

یورو 2020| پتکوویچ: می‌توانستیم با زدن گل‌های بیشتر صعود کنیم


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی فنلاند ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی فنلاند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد